Öneri İphone 5i satıp 5S almak

    Konu Sahibi
İphone 5i satıp 5S almak
arkadaşlar iphone 5 sahibiyim servise gönderdim bu hafta içinde büyük ihtimal gelicek sıfır cihaz ve kulaklık olarak sizce üstüne 500 lira gibi bi para ekleyip sıfır 5s almak mantıklı mıdır yoksa 6 yada 6s i mi beklemeliyim yani sizce aralarında çok büyük fark var mı 64 bit işlemci vs vs onları biliyorum sizinde fikrinizi almak istiyorum
 
Bence çok fark yok. Alacaksan 6 yı bekle ya. Bir de iphone ekranları çok küçük yani bu bazen çok zorlayıcı bir durum iphone 6 da bunu düzeltecekler diye duyuyoruz. 5s alıp ta sonra pişman olma.
 
5s almana değmez. Şöyle açıklayayim maxicepe örneğin 2sn yerine 4snde gireceksiniz
 
    Konu Sahibi
o kadar sorun değil zaten yeni geçtim ios serisine 5 ile başladım önceden 1.5 sene android kullandım servise gitti gelince başlıcam ios kullanmaya adam akıllı
 

Artles

Üye
Gereksiz bir hadise hocam 6yı bekleyin bence hatta 6S'e kadar yolu var o telefonun
 
Tepkiler: LordSeco35
Değmez kardeşim. Altıyı bekle. Pişman olursun
 
Tepkiler: LordSeco35
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar fikirleriniz için yeni düşüncelerinizide bekliyorum
 

Kerim.

Üye
Çok gereksiz olur iphone5 çok iyi zaten.6yı falan bekleyin derim
 
Tepkiler: LordSeco35

0MG90

Üye
Saçmalığa bak ya. Siteye daha hızlı girermiş. Diğer bütün özelliklerini unuttuk internet hızına bakıyoruz.
Ben olsam 5S almam 6'yı beklerdim malum 5S ile 64bit geldi 6'nın özellikleri daha iyi olur.
 
Tepkiler: LordSeco35
Saçmalığa bak ya. Siteye daha hızlı girermiş. Diğer bütün özelliklerini unuttuk internet hızına bakıyoruz.
Ben olsam 5S almam 6'yı beklerdim malum 5S ile 64bit geldi 6'nın özellikleri daha iyi olur.
Kardeşim ben orda her yaptığın is arasındaki zaman farkıni göstermek için söyledim
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Müsriflikten başka bişey olmaz biraz daha bekle 6S çıkınca alırsın Iphone 5 gayet yeterli şuanki duruma göre.
 
Bence 6s bekle 6s çıkana kadar iphone 5 seni idare eder fazlasıyla
 
Elinde fazla butce olmazsa,5 ve 5s in arasinda fiyat farki olacagindan sen 5'i verip 6'yi alirsan fazladan para ödeme durumun olur ama 5s'ten 6 ya gecersen iphone 5 kadar fazla fiyat farki ödememis olucaksin birde isin bu yani var
 

drivenn

Üye
6yı beklemeni tavsiye ederim