Benim wonderdada takilmalar oluyordu.root yapip 30civari sistem uygulamasini sildim.telefon su anda hic takilmiyor.yag gibi calisiyor.sanada tavsiye ederim ama duzelirmi bilmem.ama telefon cok rahatliyor bunu soyliyeyim
Cm 10.1 yüklü Galaxy S'im sadece arka planda 4-5 uygulama açıkken tekliyordu onun haricinde tamamen stabildi.Demekki One X'de ki optimizasyon iyi değil.
Cm 10.1 yüklü Galaxy S'im sadece arka planda 4-5 uygulama açıkken tekliyordu onun haricinde tamamen stabildi.Demekki One X'de ki optimizasyon iyi değil.