iPhone 5 ortada yok, rekoru ise şimdiden garanti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
iPhone 5 ortada yok, rekoru ise şimdiden garanti


Son zamanların en popüler telefonu tabii ki . Samsung'un yeni canavarı , fakat daha a kadar yolu olduğu söyleniyor. Apple ise sessiz sedasız (en azından Apple tarafında) bir şekilde 6. nesil iPhone'un üretimine başladı. Araştırmalar gösteriyor ki yeni iPhone (ya da iPhone 5) ön sipariş ve satış rekorlarını darmadağın edecek.

ChangeWave araştırma şirketinin 4000 Kuzey Amerikalı katılımcıyla yaptığı son anketlere göre tüketicilerin yüzde 14'ü ''kesinlikle'' yeni iPhone'u satın alacak. Aynı kitlenin yüzde 17'si ise ''büyük ihtimalle'' iPhone 5'i satın alacak. Benzer bir araştırmayı Samsung Galaxy S3 piyasaya çıkmadan önce yapan şirket, tüketicilerin sadece yüzde 2'sinin ''kesinlikle'', yüzde 7'sinin ise ''büyük ihtimalle'' Samsung Galaxy S3 alacağı cevabını verdiğini açıkladı.

Şirketin diğer bir Apple ürünü iPhone 4S ile ilgili yaptığı araştırmada ise, cihaz piyasaya çıkmadan önce tüketicilerin sadece yüzde 11'i ''büyük ihtimalle'' iPhone 4S'i satın alacağını söylemiş, fakat cihaz daha ilk haftasonunda 4 milyon adet satmıştı.

(teknokulis)
 


Türe

Türe

Üye
2-3 yıl sonra 10.000 olur mu acaba :hmmm
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
zaten % 80 i bızım ulkedır durun geldı aldım:kop2:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Çok acı bir gerçek: iPhone bir zenginliğin göstergesi kabul ediliyor. Akrabamdan biri çok zengin ve daha şimdiden iPhone 5 almayı düşünüyor. Hatta geçen ay akrabamın kardeşi biraz cahilcede olsa "iPhone 5 gelmiş ablamın eşi sipariş bile vermiş Amerika'dan gelmesini bekliyor" demişti. Düşünün artık.

iPhone'un satış rekoru kırması ancak zenginler sayesinde mümkün hem de bilinçsiz zenginler. Sanırım ankete katılanların %14'ü tamamen bilinçsiz, %17'si ondan biraz bilinçli. İnsan görmeden dadanır mı? Eee zengin telefonu olunca dadanıyor.

zaten % 80 i bızım ulkedır durun geldı aldım:kop2:

Haklısın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazlum Somer
Türe

Türe

Üye
Çok acı bir gerçek: iPhone bir zenginliğin göstergesi kabul ediliyor. Akrabamdan biri çok zengin ve daha şimdiden iPhone 5 almayı düşünüyor. Hatta geçen ay akrabamın kardeşi biraz cahilcede olsa "iPhone 5 gelmiş ablamın eşi sipariş bile vermiş Amerika'dan gelmesini bekliyor" demişti. Düşünün artık.

iPhone'un satış rekoru kırması ancak zenginler sayesinde mümkün hem de bilinçsiz zenginler. Sanırım ankete katılanların %14'ü tamamen bilinçsiz, %17'si ondan biraz bilinçli. İnsan görmeden dadanır mı? Eee zengin telefonu olunca dadanıyor.



Haklısın.

Rehabet nerdeyse zenginler orada abi.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
akilli telefon satişlarinin her yil katlandigi bir piyasada yeni rekorlarin gelmesi normal. Akilli telefon pazari yillik %20den fazla buyuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
doctorrr

doctorrr

Üye
kapitalist kaygılarım olmasa bende alırım :hih: ayriyetten furkan onlar n'apmışlar öyle iphone beş çıkmış sipariş verdik :kop:

- - - Eklendi - - -

akilli telefon satişlarinin her yil katlandigi bir piyasada yeni rekorlarin gelmesi normal. Akilli telefon pazari yillik %20den fazla buyuyor.
:hmmm :oha:
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
iphone 5 cıktıgında gorursunuz ılk okey tası gıbı alnına yapıstırıp gezenlerı :zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr ve Türe
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Çok acı bir gerçek: iPhone bir zenginliğin göstergesi kabul ediliyor. Akrabamdan biri çok zengin ve daha şimdiden iPhone 5 almayı düşünüyor. Hatta geçen ay akrabamın kardeşi biraz cahilcede olsa "iPhone 5 gelmiş ablamın eşi sipariş bile vermiş Amerika'dan gelmesini bekliyor" demişti. Düşünün artık.

iPhone'un satış rekoru kırması ancak zenginler sayesinde mümkün hem de bilinçsiz zenginler. Sanırım ankete katılanların %14'ü tamamen bilinçsiz, %17'si ondan biraz bilinçli. İnsan görmeden dadanır mı? Eee zengin telefonu olunca dadanıyor.



Haklısın.

Ben kesinlikle görmeden dalarım iPhone 5'e.Her zaman için devrin en performanslı cihazı oldu.;)
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye

heralde bu sene gidiyor senin c6 :bye2: :P:
İnşallah seneye yaza minik yavrumu anneme vereceğim.:tebessüm:
orası kesin bundan emınım ama kazıklancaz =)))

Biz de bekleriz:eller:

- - - Eklendi - - -



Sen farklısın :naughty: Bir kesim var ki devrimin ne olduğunu bile bilmiyor :ehe

İşte öylesine hovarda diyoruz.:eheKroyum emme para bende.:D

- - - Eklendi - - -



Sen farklısın :naughty: Bir kesim var ki devrimin ne olduğunu bile bilmiyor :ehe

Ayrıca devrim derken?
 
doctorrr

doctorrr

Üye
İnşallah seneye yaza minik yavrumu anneme vereceğim.:tebessüm:


Biz de bekleriz:eller:

- - - Eklendi - - -



İşte öylesine hovarda diyoruz.:eheKroyum emme para bende.:D

- - - Eklendi - - -



Ayrıca devrim derken?
ne alacaksın pekiii :naughty:
 

moniacful

Üye
yalan haberler dizisi vol:15156156154445787899755
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Çok acı bir gerçek: iPhone bir zenginliğin göstergesi kabul ediliyor. Akrabamdan biri çok zengin ve daha şimdiden iPhone 5 almayı düşünüyor. Hatta geçen ay akrabamın kardeşi biraz cahilcede olsa "iPhone 5 gelmiş ablamın eşi sipariş bile vermiş Amerika'dan gelmesini bekliyor" demişti. Düşünün artık.

iPhone'un satış rekoru kırması ancak zenginler sayesinde mümkün hem de bilinçsiz zenginler. Sanırım ankete katılanların %14'ü tamamen bilinçsiz, %17'si ondan biraz bilinçli. İnsan görmeden dadanır mı? Eee zengin telefonu olunca dadanıyor.



Haklısın.

peki furkan abi apple cikardimi bi iphone iyisini cikarmiyomu piyasanin en ust sehmentini cikarmiyomu olaya bilgili insanlarinda gozunden bakmak lazim donanimi ve iosu icinde alanlar var azinlikta olsalar bile
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt