Aferin size BEndensiniz haa
iphoncular anca artistcilik yapıo İphone sIrf markası için 1 milyar koyuyo üstüne kar yapıyo
kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş aynı hesaptasınız , para ile ilgili değil iphone seçimleri verdiği performans ile ilgili,yoksa adam basar parayı alır samsung galaxys 2 yi , ama neden almıyor kalitesi iphone kadar yüksek değil güncellemeler iphone kadar sık değil ,destek sınırlı,android ne kadar hızlı çalışsada anlık takılmalar yaşanıyor , ama iphone da bu oran ''sıfır'', ekran olarakda şuan bir numaralar inç başına 326piksel denk düşüyor ve en parlak ekran , halen ışığını kısarak karalama videoları dönüyor ama teşhir cihazını görenlerin ağzı 3 metre açılıyor siz bir 720p izleyin ekranında tanımazsınız amoled falan filan , malzemesi çelik ve 20 kat güçlendirilmiş cam.
herkez biliyorki iphone daki gibi oyunlar ne androide geliyor neden iphone kadar akıcı yada gelişmiş grafiklere sahip oluyor bana yalancı diyen aynı oyunları alsınlar eline cihazları açsınlar (sgx 535 kullanımı inanılmaz iphone4 ün , deneyin needfor speed hot pursuityada androide daha yakın gangster miamı , yada asphault 6 ) , bir cihazın çift çekirdek olması çok güzel ama bu yanıltmasın ios nin kullandığı sistem çok hızlı (tamamen hıza yönelik) bu yüzden akıcılıkda inanılmaz, aynı örneği i7 kullanan macbook yada herhangi bir i7 kullanan laptop üstündende değerlendirebiliriz (muhtemel windows yüklü) , işte bu yüzden mac yada iphone kullanıcıları çok para veriyorlar performans ve kullanılabilirlik almak için . unutmayalımki , şuan kayıt stüdyolarında(cd kayıt) , ciddi sunum yapılan konferanslarda, büyük dj partilerinde (halka yönelik açık konserlerde) bilgisayarlar hep mac dir , cd stüdyolarında , oyun oluşturan firmalar 'rockstar game '-mesela' hep mac kullanırlar neden bir sorun ? hava atmak içinmi ? adam gibi performans içinmi . ben çok markacılığa karşıyım ama bir firma birşeyleri başarıyorsa taktirde etmek gerekir , milleti kazıklar o ayrı bir durum . google a neden mac yazarsanız anlaşılır konu .
şimdi meseleye gelelim ;
ios 5 beta sunuldu özellikler süper deneniyorda googla a yazıp inceleyebilirsiniz ,türkçe incelemeside var ama iphone 5 ortada yok daha
a5 işlemci kullanılacak muhtemel olarakda piyasada bir alanda en iyi cihaz çıkacak(ekran olabilir ,incelik olabilir ;bilinmiyor ama piyasaya damga vuracak oval camlardan bahsediliyordu)
daha piyasada olmayan bir cihaz (ki özellikleri bile açıklanmamış ) karşılaştırılamaz , ne zaman birinin eline düşer ozaman o kişi değerlendirir...
bazen android kullanıcıları görüyorum iphone a takılan , pahalı ios ama kesinlikle çok daha yüksek performanslı . androdin ramini doldurun bak ne oluyor tüm cihaz kitlerniyor ios ise sadece o programı kitliyor cihaz stabil kalıyor hemen başka program açabiliyorsun. . . iphonenunda sorunları var tabiki ama tüm olay hava değil yani pro kullanıcılarda iphone tercih ederler,dünyadan haberi olmayan(teknoloji anlamında) manken kızlarda sırf hava için alabilir.
----------Eklendi @ 15:09:20 ---------- Yazıldı @ 15:07:37 ----------
fun damgası yicez bilgi vericez diye