Iphone 5 Imi Genpa Ya Yollladım Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Taha Aytar

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 5 Imi Genpa Ya Yollladım Yardım
Gözüm gibi baktığım nokta kadar çiziği olmayan iphone 5 imde dün bi şey farkettim.

Ekranın sag tarafı boydan boya içe çöküyor ve ekranda dalgalanma var. Elimi hafif dokundurmamla bile ekran çöküyor.
Telefonu bugün türkcell e genpa ya yollaması için verdim. Ve bu sorunları belirttim.
Yeni telefon değişimi istediğimi belirttim.

Fakat bazı arkadaşlar değiştirmeyeceğini ve yan sanayi ekran kullanacaklarını belirttiler.

Fakat güzelim retina ekranın gitmesini istemiyorum.

Genpanın yan sanayi ekran kullanma gibi bi durumu varmı. Ve yan sanayiler çok kalitesiz ekranlar. Berbatlar Çin malı gibiler.
Yan sanayi ekran gelirse tüketici hakem heyetine başvurmayı planlıyorum. Orada sanırsam cihaz değişimini yaptırtırlar.

Sizin yorumlarınız nedir ??? Cihaz değişirmi ?? Deneyimlerizi yazın
 


foreverthe

foreverthe

Üye
Yan sanayi yapmamalılar. Sen orjinal ekran talep et. Birde telefonunu alalı ne kadar oldu ? Kaskosu var mı ? Kullanıcı hatasıda değil çünkü
 

Taha Aytar

Üye
    Konu Sahibi
Yan sanayi yapmamalılar. Sen orjinal ekran talep et. Birde telefonunu alalı ne kadar oldu ? Kaskosu var mı ? Kullanıcı hatasıda değil çünkü
telefonu alalı 2 ay oldu. Garantiye yollarken kağıda deeğişim talep ediyorum yazdım. Kaskosu yok. Kullanıcı hatası değil.

Telefonua göz bebeğim gibi bakılyorum . Açıkcası kullanmadığım sürece odamda kalıyor ortalığa bile koymuyorum.

Garantim kvk sanırım bu arada. İNşallah yeni cihaz yollarlar hocam.

Yan sanayi ürün olursa tekrar yollarım . Saten belli olur o ekranın tipi,görüntüsü.

Tekrar geri yollarlarsa düzeltmeyip tüketci hakem heyeti
 

dmatias

Üye
herkes bilip bilmeden konuşuyo yan sanayi ekranı nasıl takıyo ya böyle servis hizmeti verebilir mi sence
 
Never Back Down

Never Back Down

Üye
kvk bu riski almaz kardeş rahat ol orjinal ekran takılacaktır
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Yan sanayi olmaz bence icin rahat olsun orjinal ekran kullanirlar.
 

drivenn

Üye
Ben 5s alırken garanti kapsamında herhangi bir sorun olursa tamiri olmuyor direk değişim yapılıyor demişlerdi
 
istisna97

istisna97

Üye
Sonuç ns kardeşim
 

Taha Aytar

Üye
    Konu Sahibi
Sonuç ns kardeşim
Hocam daha sonuç yok. Dün yollamıştım işte.
Telefonun imeisini öğrenseydim takib ediyor olacaktım.

Pazartesi telefonu verdiğim türkcell magazasına gidip bakacam gitmişmi vs.

Not: Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar içimi rahatlattınız valla++++++++++++++
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Eğer öyle bir şey yaparlar ise bu ülkeden bir şey olmayacağına emin olabilirim artık.

İngiltere'de yaşıyorum. Türkiye'den aldığım iPhone 5'imde ölü piksel vardı. Burada yaptırayım artık dedim. Gittim apple store'a. Tabi randevu alınıp gidiliyor önceden. Adamlara anlattım derdimi tamam dediler aldılar telefonu. Yapıldığı zaman mail mi atarsınız arar mısınız diyordum tam adam bana 30-45 dk sonra gelip cihazı alın dedi. Ben iş garanti olsun dedim 1 saat sonra gittim. Alışveriş merkezindeydi zaten gezdim mağazaları.. Yan sanayi gibi bir şey takma şansı da yok buralarda. 0 Ekran takıp geri verildi hemen.
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Kardeşim koskoca apple a tutupda yan sanayi ekran takabilirler mi ?

Kardeşim sen hiç kendini sıkma telefonunu tertemizce ilk geldiği günden daha temiz bir şekilde gönderecekler.
 

Taha Aytar

Üye
    Konu Sahibi
Eğer öyle bir şey yaparlar ise bu ülkeden bir şey olmayacağına emin olabilirim artık.

İngiltere'de yaşıyorum. Türkiye'den aldığım iPhone 5'imde ölü piksel vardı. Burada yaptırayım artık dedim. Gittim apple store'a. Tabi randevu alınıp gidiliyor önceden. Adamlara anlattım derdimi tamam dediler aldılar telefonu. Yapıldığı zaman mail mi atarsınız arar mısınız diyordum tam adam bana 30-45 dk sonra gelip cihazı alın dedi. Ben iş garanti olsun dedim 1 saat sonra gittim. Alışveriş merkezindeydi zaten gezdim mağazaları.. Yan sanayi gibi bir şey takma şansı da yok buralarda. 0 Ekran takıp geri verildi hemen.
Buraya açılsa bunlrla uğraşmıyacaz ama. Bende Türkiyede yaşamak istemiyorum :( keşke imkanım olsa los angeles veya new york :(
Kardeşim koskoca apple a tutupda yan sanayi ekran takabilirler mi ?

Kardeşim sen hiç kendini sıkma telefonunu tertemizce ilk geldiği günden daha temiz bir şekilde gönderecekler.
apple değil hocam genpa veya kvk. Onlar yapar :(
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Buraya açılsa bunlrla uğraşmıyacaz ama. Bende Türkiyede yaşamak istemiyorum :( keşke imkanım olsa los angeles veya new york :(
apple değil hocam genpa veya kvk. Onlar yapar :(


kardeşim yedek parçalar apple dan geliyor bizimde kvk servisimiz vardı ama kapattık. ondan biliorum
 

Taha Aytar

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim yedek parçalar apple dan geliyor bizimde kvk servisimiz vardı ama kapattık. ondan biliorum
sağolun hocam içimi az olsun rahatlattınız. Orjinal parça veya değişim olursa çok mutlu olacağımb
 
esmeran3

esmeran3

Üye
sağolun hocam içimi az olsun rahatlattınız. Orjinal parça veya değişim olursa çok mutlu olacağımb

Eğer kasada da bozuklu varsa telefonunu değiştirip yollarlar çünkü ekranın dalgalı olması çok garibime gitti hiç rast gelmedim böyle bir olaya
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Buraya açılsa bunlrla uğraşmıyacaz ama. Bende Türkiyede yaşamak istemiyorum :( keşke imkanım olsa los angeles veya new york :(
apple değil hocam genpa veya kvk. Onlar yapar :(

Avrupa'nın her yeri iyidir. Türkiye'den kurtul yeter ;).
 

Taha Aytar

Üye
    Konu Sahibi
Eğer kasada da bozuklu varsa telefonunu değiştirip yollarlar çünkü ekranın dalgalı olması çok garibime gitti hiç rast gelmedim böyle bir olaya
Kasada iyne ucu kadar kasanın yan tarafında köşelerde çok küçük hafif bir çökük var. Çok küçük görülmez bile. Saten üstünde jelatin vaR. Anlamazlar.

Değiştirseler çok iyi olur aslında. Yarın gidince soracağım
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Kasada iyne ucu kadar kasanın yan tarafında köşelerde çok küçük hafif bir çökük var. Çok küçük görülmez bile. Saten üstünde jelatin vaR. Anlamazlar.

Değiştirseler çok iyi olur aslında. Yarın gidince soracağım

inşallah değiştirirler kardeşim
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Hocam genpa güvelinir bir şirketmi sıkıntı çıkarrım.ı

yok kardeşim sıkıntı çıkaracak bir şirket değil ayrıca sen ne dediysen ona bakıyorlar öyle amotör değiller neden dersen mesala sen dersin benim sim kartım çalışmıyo ona bakmazlar sadece telefonda onu engelleyecek ne varsa bakarlar. bu yüzden ekran neden böyle parça ile düzelir mi parçasız düzelir mi belki içinde bi pislik var mı nedeni felan hepsine bakarlar anlayacağın bide mesala kameran falan filan yani çalışmayan düzgün çalışmayan ne varsa söylemelisin garantiye gönderirken :)
 

Benzer Konular

  • Kilitli
Satılık / Takas İphone 5
Cevap
8
Görüntüleme
858
Cevap
3
Görüntüleme
3K
zx6r
halilatici
Cevap
3
Görüntüleme
803
katliam_7789


Üst Alt