iPhone 5 için 10 değişiklik!

Sponsorlu Bağlantılar

OğuzcanAbi

Üye
Nokiadan başka telefon görmeyenler lütfen saçmalamasın iPhone kullanın öğrenin biraz neyin ne olduğunu

her türlü cihazı elimize kulandık usta biz teleonu kötülemioruz isteklerimizi dile gertirioruz:bann:
 


haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Nokiadan başka telefon görmeyenler lütfen saçmalamasın iPhone kullanın öğrenin biraz neyin ne olduğunu

:ehe

Arkadaşda demiş zaten kimse kötülemiyor her cihazın artısı eksisi var onları konuşuyoruz yoksa biliyoruz her telefonu:oke:
 
afterlife97

afterlife97

Üye
İsteklerinizi dile getirince apple buraya bakmıyor ;)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Apple buraya bakıyor demedi ki kimse.

Arkadaşım konu ile ilgili demek istediklerini yaz istersen.Benimle konuşmak tartışma istersem mesaj at ;)

Konu kaldığı yerden devam:oke:
 

OğuzcanAbi

Üye
Apple buraya bakıyor demedi ki kimse.

Arkadaşım konu ile ilgili demek istediklerini yaz istersen.Benimle konuşmak tartışma istersem mesaj at ;)

Konu kaldığı yerden devam:oke:

sağol usta konu dewam böle tartışmlar olmasa forum die bişey olmaz
 
omeru47

omeru47

Üye
daha 4 yeni yeni çıktı bu 5 nerden çıktı şimdi:d

--------------- Ekleme ---------------

ıphone gerçekten olağanüstü telefon
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Tabi daha yeni çıktı ama bu haberde uzmanların hazırlamış olduğu bir konu.Yani çıkarsa iphone 5 şu şu şu değişiklikler olursa güzel olur gibi.

İphone mükemmel bir telefon ayrıca katılıyorum:)
 
rapege

rapege

Üye
Tabi daha yeni çıktı ama bu haberde uzmanların hazırlamış olduğu bir konu.Yani çıkarsa iphone 5 şu şu şu değişiklikler olursa güzel olur gibi.

İphone mükemmel bir telefon ayrıca katılıyorum:)

ben de katılıyorum İphone mükemmel bir telefon
 
Lacoste

Lacoste

Üye
iphone 4 'ün şu an her ihtiyaca cevap verebilecek durumda olduğunu düşünüyorum.
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iphone 4 bencede her ihtiyacı karşılar şuan
 
Onur Saka

Onur Saka

Üye
10 numara güzel :)
bi film de görmütşüm ama iphone degildi telefon :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe :ah neydi
 

magnumadn

Üye
en önemlisi bluetooth bence yalnızca kulaklıkla kullanabiliyosun birde açık paylaşım olmalı yani herhangi bir siteden program indirip yukleyebilmesin ıtunes a baglı kalmadan
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
o kadar da olsun ya adamlar yapmış
 
caner90

caner90

Üye
bnce yakında İphone geliştirecekler
 
gncerhan

gncerhan

Üye
valla iphone süpermiş :) n97ye o kadar para saydım arkadaşın iphone u elime aldım köpek gibi pişman oldum :D nokianın uygulama, oyun rezalet..
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Evet nokia değil aslında olay symbianda symbian bitti gibi.maemo android yaygınlaşsa saha iyi olurdu yoksa symbian ve ios kıyaslanamaz
 


Üst Alt