OğuzcanAbi
Üye
Nokiadan başka telefon görmeyenler lütfen saçmalamasın iPhone kullanın öğrenin biraz neyin ne olduğunu
her türlü cihazı elimize kulandık usta biz teleonu kötülemioruz isteklerimizi dile gertirioruz

Nokiadan başka telefon görmeyenler lütfen saçmalamasın iPhone kullanın öğrenin biraz neyin ne olduğunu

Nokiadan başka telefon görmeyenler lütfen saçmalamasın iPhone kullanın öğrenin biraz neyin ne olduğunu


Apple buraya bakıyor demedi ki kimse.
Arkadaşım konu ile ilgili demek istediklerini yaz istersen.Benimle konuşmak tartışma istersem mesaj at
Konu kaldığı yerden devam![]()
Tabi daha yeni çıktı ama bu haberde uzmanların hazırlamış olduğu bir konu.Yani çıkarsa iphone 5 şu şu şu değişiklikler olursa güzel olur gibi.
İphone mükemmel bir telefon ayrıca katılıyorum![]()
iphone 4 'ün şu an her ihtiyaca cevap verebilecek durumda olduğunu düşünüyorum.
parmak izi yapazmar ayrıca ne buluyorsunuz bu iphone lerde ya :S saçmalık tokoz telefon
fiyat ne olucak oda önemli bir unsur bizim gibi ülkelerde

