apple eskisi gibi çıtayı yükseltemiyor

apple eskisi gibi çıtayı yükseltemiyor
Bilerek dusuk tutuyorlar maliyeti azaltmak icin

Hocam fazla emin konuşuyorsunuz
yüksektemiyor değil yükseltmiyor gerek duymuyor. Bu telefon bu hali ile emin ol diğer Birsürü telefondan daha çok satacaktır.
Bilerek dusuk tutuyorlar maliyeti azaltmak icin

isin içinde iphone varsa maliyet azalmaz![]()

Maliyeti azaltmış halleri buysa normalini düşünemiyorum
Aaa ne kadar düşükmüş.2700 liracık
Maliyet dusuk. Yaklasik 150$ Kontratli satis fiyati 400$ . Turkiyede bu fiyat yaklasik 1500$ a filan geliyor. Varin siz dusunun.
Maliyeti azaltiyorlar satisi degil![]()

Hocam fazla emin konuşuyorsunuz
2700 dediğin ne kiAaa ne kadar düşükmüş.2700 liracık

s3 kağıt üstünde One X'den geride
şu anda lider yok sayılır s3 ün yanına 920 ve iphone 5 geldi bu üçünün kıyaslamalar sonucunda belli olur liderin kimin olacağı. S3 şu anlık kağıt üstünde üstün ama bunu videolu karşılaştırmalar belirleyebilir.

İste diyorum ki satisi azaltmadan maliyeti azaltip kari artiriyorlar![]()

İste diyorum ki satisi azaltmadan maliyeti azaltip kari artiriyorlar![]()
vay pislikler 
Giren cikan turkiyeye ama![]()
Bu çok koyuyo işte

