arikanda
Üye
-
Konu Sahibi
-
S2 ve iphone 4s ekranlarini yan yana getir hangisi daha canli güzel gör.
Uzmanlara göre 4s ekrani en krali ama baktiginda soluk bir etkisi olmayan bir sey.
Sadece canli duvar kagitlari yeterli bir örnek CPU meseleside hikaye CPU zaten kime bastiriyorlar Apple kendi fabrikalari yok Samsung, Lg ve Foxcon gibi firmalardan parca satin alip cinde montaj yaptiriyorlar.
Neticede zevk meselesi özellik olarak ben S2 tercih ederim mutlaka 4s övenlerde olucak.
1 sene içinde 4 kere telefon değiştirdim. en son lg aldım ondada aynı sorun yaptı. acer liquid e aldım oyunda kastı,galaxy s aldım oyunda kastı , galaxy ace plus aldım kastı, lg OB aldım tam sorun yok diyordum bu seferde bunda şarj problemi var . yani çabuk bitiyor. İşin aslı şarjı çabuk bitmicek ve oyunda hiç kasma yapmicak bi cihaz istiyorum. seçeneklerim arasına one x de girdi. bu 3 ünün arasındayım yani .s
motorola droid razr var anca seni o götürürKardeş ben espri yapmıyorum yardım ve tavsiye istiyorum.
Kardeş ben espri yapmıyorum yardım ve tavsiye istiyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?