Yardım IPhone 4S Kafayi yedi bi bakar misiniz

Sponsorlu Bağlantılar

qramaphonedzie

qramaphonedzie

Üye
    Konu Sahibi
IPhone 4S Kafayi yedi bi bakar misiniz
Evet İOS 7.1den sonra telefonum kafayi yemeye basladi tepki vermeme hatasi ayarlarda takili kalmasi kilit ekranda takilmalar sorununun uzerine simdi de wifi kullanilamiyor hatasi geldi wifi acamiyor yeniden baslattim ama sonuc ayni ve bu da resmi yardimci olursaniz sevinirim

 


Baranbaris

Baranbaris

Üye
Telefonun panic.plist olmus arkadasim internetten bak buzdolabina 10 dk falan koyunca duzeliyomus
 
qramaphonedzie

qramaphonedzie

Üye
    Konu Sahibi
İsindigindan mi oluyor yani? Surekli yapmiyor bunu arada yapiyor demin bi daha yapti hala duzelmedi hucreselden yaziyorum su andaPanic.plist olayini biraz arastirdim donanimsal bir problemmis sanirim ama ayarlar>genel>hakkinda>tanilar altinda panic.plist hatasi olmasi gerekiyormus baktim bende yok ama panic olarak bi hata var anlayamadim

 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Bende arastirdigimda bu ios7 nin 4s te wifi telleri isininca kendini devre disi birakmasindan dolayi oldugunu ogrendim. Yinede bi deneyin panic belkide baslangici gibi bisey olabilir.
 

Benzer Konular



Üst Alt