iphone 4s almak istiyorum...

fth ykn

Üye
    Konu Sahibi
iphone 4s almak istiyorum...
arkadaşlar iphone 4s almak istiyorum kullanan arkadaşlar memnun mu şarjı normal kullanımda ne kadar gidiyo sürekli mesajlaşan birisiyim internet çok sık kullanmıyorum şarjı ne kadar gider. cevaplayan arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim
 

MrExpert

Üye
4s abimde var oda çok sık telefonla konuşup mesaj çeker ve internete çok girer genelde 1 gün gidiyormuş.
 

fk555897

Üye
Bir gün rahat gider şarjı.
 

-Fight-

Üye
kullanıma bağlı benim 4s 1 gün gidiyo ortalama 3g açarsan 1 gün gitmez
 

asdf1907

Üye

yoğun kullanımda 4-5 saat, ortalama 1 gün
 

phasan

Üye
Arkadaşlar bence bu yanlış sana gore 1 gun gıder bazılarına gore 1 gun bıle gıtmez kullanıma baglı bana iphone 1 yada 4 gun gıdıyor
 

fth ykn

Üye
    Konu Sahibi
bütün telefonları ortak sorunu maalesef şarj. sürekli yanında şarj aleti taşımak zorundasın
 

Artles

Üye
Şarj neden sorun anlamıyorum 2 saat fulle gitsin gün içinde yetsin gece tak sabah çıkar neresi sıkıntı
 
Eğer internet açmayacaksan benim eskimiş bataryam bile çok gidiyor en az 1 gün gider
 
slm, 4s alderim hele birde ios 7 geldim mi tadindan yenmez.
 
Oyun oynamazsan 1 Gün
İnternet + Tel. Konuşması 12 Saat
%100 ise budur.
 
Ben izmirdeyim mart 2014 e kadar garantili iphone 4s telefonumu satıyorum istersen resimlerini gönderebilirm. Bornovadayım. Gelebilrsen elden görür öyle alırsın.en ufak sorunu yok turkcellden almıştık. fatura kutu her zımbırtısı tam ) bende note 2 alacam ellerim büyük tuşlara tam basamıyorum o yüzden büyük ekranlı birşey alacam telefonda en ufak sorun yok. gayet memnunum internet açık bir günü çıkarıyo yani gece 10 da fullersem ertesi günü gece 10 11 e kadar dayanıyo ama ben fazla oyun oynamam. oyuna daldığımda 12 saatte bitirdiğim de oldu