byMeMo32
Üye
iphone 4s aldım internet ayarlarını yapmadım
selam iyi günler arkadaşlar iphone 4 s aldım bugun itibariyle apple dünyasına giriş yapacagım ama internet ayarlarını yapamadım avea hat kullanıyorum mesaj yolluyorlar olmuyor.müşteri hizmetleri de ayarlar hüsresel hücresel veri kısmına girin ayarları sıfırlayın dedi fakat ben giriyorum parola istiyor ne olabilir acaba parola 1234 deniyorum olmuyor 0000 deniyorum olmuyor .yardıcı olursanız sevniyrim
