Hayır saat 20.30 itibariyle yeni iphone 4 tanıtıldı arkadaşım.
--------------- Ekleme ---------------
Özelliklerinden kısaca bahsetmek gerekirse
-Önde kamerası var. Arkadaki kamerada flash mevcut. Çözünürlük iki katına çıkmış.(960x640)
-İşlemcisi iPad'de kullanılan A4.
-iPhone 4'e gyroscope eklemişler. Yer çekimi sensörü çok daha yetenekli hale geldi böylelikle.
-5 megapiksel kamera, LED flash.
-HD video kaydı hem de 720p ve 30fps
-iPhone işletim sisteminin adı değişti ve artık iPhone 4.0 iOS4 oldu ama daha resmen yayınlanmıyor. Son kez bir test versiyonu yayınlanacak.
-iBooks da iPhone'a geliyor.
-Görüntülü görüşme uygulamasına FaceTime ismini vermişler ve internet üzerinden çalışıyor. 2010'da sadece Wi-Fi üzerinden olacak. Sadece iPhone 4'ler arasında çalışacak.
-Amrikadaki fiyatı 16GB. 199$ ve siyah ve beyaz olmak üzere iki rengi var.
-Amerika ve bazı ülkelerdeki çıkış tarihi 24 Haziran. Fakat Türkiye sonbahara (Eykül) kalacak gibi gözüküyor.