Iphone 4g 7 hazıran tanıtımı yalan mı oldu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

poestt

Üye
    Konu Sahibi
Iphone 4g 7 hazıran tanıtımı yalan mı oldu ?
Iphone 4g 7 hazıran tanıtımı yalan mı oldu ?
 


blackofday

blackofday

Üye
Hayır saat 20.30 itibariyle yeni iphone 4 tanıtıldı arkadaşım.

--------------- Ekleme ---------------

Özelliklerinden kısaca bahsetmek gerekirse
-Önde kamerası var. Arkadaki kamerada flash mevcut. Çözünürlük iki katına çıkmış.(960x640)
-İşlemcisi iPad'de kullanılan A4.
-iPhone 4'e gyroscope eklemişler. Yer çekimi sensörü çok daha yetenekli hale geldi böylelikle.
-5 megapiksel kamera, LED flash.
-HD video kaydı hem de 720p ve 30fps
-iPhone işletim sisteminin adı değişti ve artık iPhone 4.0 iOS4 oldu ama daha resmen yayınlanmıyor. Son kez bir test versiyonu yayınlanacak.
-iBooks da iPhone'a geliyor.
-Görüntülü görüşme uygulamasına FaceTime ismini vermişler ve internet üzerinden çalışıyor. 2010'da sadece Wi-Fi üzerinden olacak. Sadece iPhone 4'ler arasında çalışacak.
-Amrikadaki fiyatı 16GB. 199$ ve siyah ve beyaz olmak üzere iki rengi var.
-Amerika ve bazı ülkelerdeki çıkış tarihi 24 Haziran. Fakat Türkiye sonbahara (Eykül) kalacak gibi gözüküyor.
 

enesuzel

Üye
daha oncede demistim 7 haziran utopya eger unlock bekliyorsan en kotu bu ayin 24u steve jobs un wwdc de soledigi gibi pre-order lar 15inde bu ayin ve kullanicilara 24unde ulasicak. 24 unden once 5.12 baseband ler icin unlock beklemeyin derim. ayrica iPhone 4g lerde mini sim slot olucak oda sadece att de oluyor bizim kullanmamiz biraz zaman alicak gibi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt