iphone 4 vodafone şebeke problemi (yardım arkadaşlar..)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iphone 4 vodafone şebeke problemi (yardım arkadaşlar..)
Arkadaşlar çoğu zaman yaşadığım problem şu ; şebekenin çekmediği yerler oluyor Vodafone'da fakat kendiliğinden geri gelmiyor. ya hattı defalarca çıkarıp takman ya da defalarca şebekeye ulaşana kadar yeniden başlatman gerekiyor telefonu.Kesin bi çözümü yok mudur bunun.. Yardımcı olursanız sevinirim ??
 

drzkpat

Üye
Ben de de aynı problem vardı. Servise verdim, bekliyorum.
 
3g şebekesinden egde geçerken sorun yaşanıyor bu bilinen bir gerçek.ya şehir merkezinde olduğunda 3g de kal yada eger çok seyahat ediyorsan 3g yi iptal et.işin olduğunda 3g de varsa 3g ye gir ben balığa gittiğimde öyle yapıyorum.hem pil şarjı uzun gidiyor hemde şebeke kasmıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...