Iphone 4 s acil yardim arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Iphone 4 s acil yardim arkadaşlar
S.a arkadaşlar ilk öncelikle almanyadan bana dayim 2 tane telefon gönderdi samsung galaxy s2 1 aylik ve iphone 4s sifir vodofoneden alinmiş ben kocaeli gölcükte oturuyorum pasaport yok telefonlari açtirmak için telefoncuya gittim galaxy s2 yi açtilar iphone açilmiyor dediler izmit çarşiya götürdüm açilmiyor dediler şimdi arkadaşlar şimdi bu iphone 4s nasil açabiliriz istanbulda açabilen varmi eğer iphone açilmazsa almanyaya geri göndericem şimdiden çok teşekkür ederim
 

zensOkey

Üye
Aynı konuyu birden fazla yere açmaktan vazgeç.
 
Acmak derken unlocktan falan mi bahsediyosun
 
simlock mu degil mi belli degil once az arastir
 
    Konu Sahibi
cihazı açtığımda açılıyo simkartsız no sim diyor kart takıyorum görmüyor

- - - Eklendi - - -

bu telefonu pasaport olmadan kullanıma açamazmıyız
 
simlock var


bak simdi kardes simlock oldugu icin geveyler satilliyor onla unlock edersin yalniz soyle bir sorun var eger pasaporta kaydertirmessen o telefon max 1 aya
kapanir
 
    Konu Sahibi
anladım kardeşim yardımlarınız için teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...