mıttık
Üye
İphone 4 Arama ve Mesaj gelmiyor!
arkadaşlar telefonu 4 aydır kullanıyorum herhangi bi sorunla karşılamamıştım fakat bir kaç gündür telefon çekmesi normal olduğu halde karşıdan gelen arama ve mesajları göstermiyor yani karşıdan arayan kişi normal bir şekilde çalıyor telefon ama iphone ekranına birşey gelmiyor mesaj iletildi diyor ama iphone msj gelmiyor telefonu kapatıp açtığımda sorun düzeliyor belli bir süre sonra gene aynı şey oluyor
bu arada sim kartım minisim değil kendim kestim sorun ondan olabilir mi diye düşünüyorum ama 4 aydır kullanıyorum daha yeni böyle birşey oldu...
yardım ederseniz sevinirim...
bu arada sim kartım minisim değil kendim kestim sorun ondan olabilir mi diye düşünüyorum ama 4 aydır kullanıyorum daha yeni böyle birşey oldu...
yardım ederseniz sevinirim...

