İphone 4 Arama ve Mesaj gelmiyor!

Sponsorlu Bağlantılar

mıttık

Üye
    Konu Sahibi
İphone 4 Arama ve Mesaj gelmiyor!
arkadaşlar telefonu 4 aydır kullanıyorum herhangi bi sorunla karşılamamıştım fakat bir kaç gündür telefon çekmesi normal olduğu halde karşıdan gelen arama ve mesajları göstermiyor yani karşıdan arayan kişi normal bir şekilde çalıyor telefon ama iphone ekranına birşey gelmiyor mesaj iletildi diyor ama iphone msj gelmiyor telefonu kapatıp açtığımda sorun düzeliyor belli bir süre sonra gene aynı şey oluyor

bu arada sim kartım minisim değil kendim kestim sorun ondan olabilir mi diye düşünüyorum ama 4 aydır kullanıyorum daha yeni böyle birşey oldu...

yardım ederseniz sevinirim...
 


KILINC62

Üye
Selam
Aynı sorun bendede mevcut: Telefon acık olduğu surece sorun yok ancak kapatıp actığım zaman hat var gözüküyor ancak gelen aramalar ekranda gözükmüyor ayrıca aramada yapamıyorum şimdilik bulduğum çözüm ayarları sıfırlamak başka çözüm varmı araştırıyorum
Orjinal micro sim kullanıyorum ondan olabilirmi?
 
Ozan

Ozan

Admin
Micro Sim kartınızla olayın bir alakası yok sonucta şebekeyi görüyor, telefonunuzu biri aradıgınad aradıgınız kisiye ulasılamıyor demiyorsa açıktır ancak telefonda yazılımsal bir sorun var gibi. iOS 5.0.1 güncellemesi yapılı durumda mı ? Degilse itunes i baglayarak cihazınızı güncelleyin
 

KILINC62

Üye
selam
cihaz güncel son sürüm. bir önceki sürümdede aynı idi
 

mıttık

Üye
    Konu Sahibi
ben telefonu servise verdim o yüzden telefon değişti ve yeni gelen telefon da da aynı sorunu yapmaya devam ediyor tekrardan verdim servise :S
 

axus

Üye
Farkli sim kartla deneyin olmassa restore edin new iphone olarak isleme devamedin
 

O6UZH4N

Üye
Sim kartınızı baska bir telefona takın mesajlar gelecektir ondan sonra iPhone a geri takın düzelecektir
 

vnyvolkan

Üye
arkadaşlar aynı sorun bende de var hatta bugün yine yaşadım, defalarca kez msj attım gitmedi, arama yapiyorum bağlanmıyor,kapatıyorum kapanmıyor,en son teli açtım kapadım yine aynısı idi,tesadüfmüdür bilmem ancak 3g yi kapatıp açtım kendine geldi tekrar yaşayan olursa bir denesin :)
 
JaoDeka58

JaoDeka58

Üye
bende aldım maxicepe bkyrm bu tür sorunlar çok korktm şmdi bndede çkrmı ki .s.s
 

cem_kaan_24

Üye
arkadaslar aynı sorun bendede oldu cydia cihazlar cydia güncelleme yapsınlar düzeliyor sanırım cydiadaki bi program engelliyor
 
M.Eroglu

M.Eroglu

Üye
5.0.1 de oluyordu bu sorun ama son sürümlerde de oluyorsa yazılımı yeniden yükleyin ve yeni iPhone olarak ayarlayın iTunes ten....
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
GSM operatörünüzün müşteri temsilcisine görüşseniz, İPhone yetkilileri sizlere yardımcı olacaktır elbet.
 


Üst Alt