Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iPhone 3GS'ini satmayı düşünen arkadaş var mı ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Peocawe
Üye
Konu Sahibi
iPhone 3GS'ini satmayı düşünen arkadaş var mı ?
Merhabalar. iPhone 3GS almayı düşünüyorum fakat nakit olarak değil takas olarak düşünüyorum. Bu konuyu buraya açmamda ki neden ise tüm iPhone kullanan arkadaşlar bu kategoride. Sahibinden link:
Orada daha önce aramıştım fakat hiç cevap gelmedi. Burası iPhone kullananlar tarafından daha sık ziyaret ediliyor diye bakmıştım. İşim acil gerçekten Ankaradan gideceğim gitmeden alayım diyorum buradan bir tane.