iPhone 3GS'ini satmayı düşünen arkadaş var mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 3GS'ini satmayı düşünen arkadaş var mı ?
Merhabalar. iPhone 3GS almayı düşünüyorum fakat nakit olarak değil takas olarak düşünüyorum. Bu konuyu buraya açmamda ki neden ise tüm iPhone kullanan arkadaşlar bu kategoride. Sahibinden link:
 


Peocawe

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Orada daha önce aramıştım fakat hiç cevap gelmedi. Burası iPhone kullananlar tarafından daha sık ziyaret ediliyor diye bakmıştım. İşim acil gerçekten Ankaradan gideceğim gitmeden alayım diyorum buradan bir tane.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt