iphone 3gs yurtdışından geldi.açamıyoruz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rockker35

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3gs yurtdışından geldi.açamıyoruz
arkadaşlar bugün yurtdışından iphone 3gs geldi kardeşime.öncelikle telefon açılmıyor usb ile şarja bağlıyoruz sanki şarj olmuyo ve kayıt için ne yapmamız gerek yardımcı olur musunuz???
 


gsmkolik

Üye
arkadaşım cihaz uzun süre şarj almadıgı için öyle olmuş olaiblir usb takılı halde iken home tulu ve açma kapama tuşuna basılı tut açabilir açmaz ise bataryan somurmuş dur ayrıyeten burayada bakabilirsin
 
  • Beğen
Tepkiler: rockker35

rockker35

Üye
    Konu Sahibi
sağol,teşekkür ettim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt