Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
iphone 3gs yurtdışından geldi.açamıyoruz
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
rockker35
Üye
Konu Sahibi
iphone 3gs yurtdışından geldi.açamıyoruz
arkadaşlar bugün yurtdışından iphone 3gs geldi kardeşime.öncelikle telefon açılmıyor usb ile şarja bağlıyoruz sanki şarj olmuyo ve kayıt için ne yapmamız gerek yardımcı olur musunuz???
gsmkolik
Üye
arkadaşım cihaz uzun süre şarj almadıgı için öyle olmuş olaiblir usb takılı halde iken home tulu ve açma kapama tuşuna basılı tut açabilir açmaz ise bataryan somurmuş dur ayrıyeten burayada bakabilirsin