fb123w
Üye
-
Konu Sahibi
-
1.Jelatinler Her yerde mevcut kaliteli bişi istiyosan bile 5-10 tl ye rahatlıkla alabilirsin hata bi kaçtane...Ben 2 hafta önce İphone 3GS aldım ve sorularım var cevaplarmısınız?_??
1.ekran çizilmesindiye jeletin takabiliyormuyuz???
2.3.1 sürüm var 4 e yükseltince neler deşiyor.??
3.!!!!telefonu ilk alınca 12 saat jarzda tutmak gerkiyormuydu tutmadım jarzı çok kötü gidiyor napmam lasım???!!!!
Şimdiden Teşekkürler...
sürümün os4 oldu hayırlı olsun cihazda herhangi bir sorun çıkmamış ki bu gayet normal batarya zaten 1 gün gidiyor banada hergün şarjda makine jb yapamazsın bu dakikadan sonra kullanmadığın zaman wifi 3g ve bluetooth u kapat gerek yok onlara yer konum işaretinide kapat ve ekranı kısık kullanırsan şarjın gözle görünür artardı neyse sağlık olsun ve hayırlı olsun.[SIZE=+1]Arama Sonuclari :[/SIZE][SIZE=+1]ONARIM TAMAMLANMISTIR[/SIZE]
[SIZE=+1]Onemli not: Kapanis tarihinden itibaren en fazla 2 gun cihaziniz son test asamasi icin bekleyebilir [/SIZE]
Is Emri No : N0877160 Model : IPHONE 3GS 16GB BLACK IMEI / Seri No 012153009390207 Ariza Aciklamasi : SARJ - PIL ARIZASI
SARJ AZ GIDIYOR
Not: Kapaklarda Soyulma Ve Cizikler Var!!!!! Aksesuarlar : IPHONE SIM KIZAGI
KILIF
FATURA FOTOKOPISI ALINDI
M.TEMSILCISI: COSKUN YAZICIOGL Yapilan Islemler : Telefonunuzda belirttiginiz hata gözlenmemistir
Yazilim güncelleme ayar genel bakim yapilmistir.
Batarya suresi SIM kart, konusma suresi, sebeke
kalitesi, GPS ve oyun oynama gibi etkenlere gore
farklılık gosterir.
Cihazınız AKTİF TEST edilmiştir !
Cihazinizin kapanisi yapilmistir, kapanis tarihinden itibaren en fazla 2 gun cihaziniz son test asamasi icin bekleyebilir. Kayit Tarihi : 07-07-2010 Kapanis Tarihi : 13-07-2010
--------------- Ekleme ---------------
Tele servisden böle bişi gledi bu ne oluyo ya
Önemli Değil Kardeşim...çok saol kardeş en acıklıyıcı sen oldun
sürümün os4 oldu hayırlı olsun cihazda herhangi bir sorun çıkmamış ki bu gayet normal batarya zaten 1 gün gidiyor banada hergün şarjda makine jb yapamazsın bu dakikadan sonra kullanmadığın zaman wifi 3g ve bluetooth u kapat gerek yok onlara yer konum işaretinide kapat ve ekranı kısık kullanırsan şarjın gözle görünür artardı neyse sağlık olsun ve hayırlı olsun.
eğer indirdiğin şeyleri itunesten iphone una attıysan Bilgisayarım/Yerel disk c/program files/itunes/itunes media/mobile applications içinde bulubailirsin hatta itunes libraryde de varsa tekrar telefonu sync edebilirsin...ne sürüm os4 oldu demi of ya büssürü oyun indirmiştim napcam şimdi???
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?