Telefon Tavsiyesi İphone 3GS mi Galaxy W mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İphone 3GS mi Galaxy W mi ?
Merhaba arkadaşlar telefonlar hakkında pek bilgim yok ayırdığım bütçem 750 tl sizce bu telefonlardan birinimi almalıyım yoksa sizin önerebileceğiniz telefonlar nelerdir ?
 
750 liraya iphone 4 alabilirsin.
 

Kerim.

Üye
telefondan beklediğin özellikler neler?
 
    Konu Sahibi
telefondan beklediğin özellikler neler?

hocam genelde telefonda oyun oynarım uygulamalar kullanırım internette gezinirim telefondan sade ve kullanışlı olmasını beklerim uygulama zenginliği telefonun stabil çalışması sarjın uzun gitmesi gibi unsurlarıda göz önünde bulundururum
 

Kerim.

Üye

Galaxy w,ace2 senin içn uygun ama şarj süreleri kısa olabilir
 
    Konu Sahibi
Galaxy w,ace2 senin içn uygun ama şarj süreleri kısa olabilir

hocam yapacağım seçimden sonra pişman olmak istemiyorum şu şekilde açıklarsanız çok iyi olur işte

x telefonu alırsan şu şekil olur
y telefonu alırsan oyun oynayabilirsiniz
z telefonu alırsan pişman olabilirsiniz

gibi sizin söylecekleriniz benim için çok önemli
 

Kerim.

Üye
3gs in oyun performansı kötü.galaxy w nin veya ace2 nin oyun performansı iyi.ace2nin internet performansı çok iyi.ama stabillik olarak 3gs daha üstün.
 
iphone 3gs daha iyi. baya hızlı stabil çalışıyor.
 
    Konu Sahibi
Hocam bir yandanda hem kamerası güzel olan hem flaşı olan bir telefon düşünüyorum çünkü iphone 3gs yinede aklımı çelmeyi başarıyor 2009 telefonu ama çok kararsız kaldım eski telefona 750-800 tl vermektense neden eşdeğer 2012 model bir telefon almayayım diye düşünüyorum
 

Kerim.

Üye

3gs kamerası vasat
 

osicik

Üye
biliyorum işte bu yüzden para vermek istemiyorum
sen gene kıyaslamaya araştırmaya devam et ama bence 3 gs yi aklından çıkar nerdeyse bizle yaşıt oldu w olur özellik ve kamera açısından ace2 olur yeni tel sola ya falan bak xperia da var galiba birkaç daha android ve bu tellerden bak pişman olmazsın...
 
    Konu Sahibi


hocam arkadaş bu telefonu önerdi siz nedersiniz

Sony Ericsson Xperia arc S


internette araştırdığım kadarıyla uygulamalardan çıkışta baya kasıyormuş telefon

hocam ayrıca tereddütlerime hak verin ilk kez android telefon alıcam okadar para vermişken paranın hakkını versin istiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...