Anlamak Güç...
türkçe yazılırsa yardım edilebilir aslında ...
Anladığın Sorun Hakkında Yardımcı Oluver Bari Hocam. Biz Anlamadık daArkadaşlar konuşmayı yeni söküyor fazla üstüne gitmeyin
Sanırım şöyle diyor hattı iPhone 4 e taktim içinde kaldı iPhone 3GS ide sifirlayinca hat isteyecek nasıl yapacam diye soruyor...

Anladığın Sorun Hakkında Yardımcı Oluver Bari Hocam. Biz Anlamadık da![]()



atlayamazsın yok mu hiç arkadaşlarının hiç birinde buna uyacak hat söyle çocuğa 2 dk versin kurulum ekranını geç sonra geri verirsinayfon 3 gs yi sıfırlicam ve 3gs nin kurulum ekranını nasıl atlarım ayfon 4 e takdım hattı gevey kullanmadan ve gevey kullanmadığım içinde içine göçdü içini açmadan çıkaramayacağım için yardım istiyorum ios uda 6 zaten bunun neresini anlamadığınızı merak ediyorum![]()
ayrıca elimde ayfon 3 ün geveyine girecek başka hat da yok.
Umarım bu sefer anlaşılmışdır![]()
arkadaş larım başka semtlerdeatlayamazsın yok mu hiç arkadaşlarının hiç birinde buna uyacak hat söyle çocuğa 2 dk versin kurulum ekranını geç sonra geri verirsin
sınıfımdakiler zaten teknoloji özürlü virüs mü bulaştırıcan derler o derece
forum da görmüşdüm yahu biri ben yardım ederim diyordu kurulum ekranı nı geçmene ama hangi konuda hangi post hatırlamıyorumbabanda annende filan da mı yok eski model bir tel 3gs galiba tam sim kullanıyorduarkadaş larım başka semtlerdesınıfımdakiler zaten teknoloji özürlü virüs mü bulaştırıcan derler o derece
forum da görmüşdüm yahu biri ben yardım ederim diyordu kurulum ekranı nı geçmene ama hangi konuda hangi post hatırlamıyorum

yahu yok diyorum yababanda annende filan da mı yok eski model bir tel 3gs galiba tam sim kullanıyordu
![]()

benim kartı yollayayım sana ama kontör harcama bende onu tam sim yapacak aparat varyahu yok diyorum ya![]()

tamam ozaman kargoda senden olsunbenim kartı yollayayım sana ama kontör harcama bende onu tam sim yapacak aparat var![]()

tamam ozaman kargoda senden olsun![]()
geri yollarken de sen ödersin yarı yarıya
sakaryadaysan gel hemen al kartı geri yollarken de sen ödersin yarı yarıya
![]()
sakaryadaysan gel hemen al kartı
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
gerek kalmadı senin karta

açabildin migerek kalmadı senin karta
![]()
![]()

açamazsam yazıcam yolunu bulmadan denemeyim dedim de yedekleri alıyorumaçabildin mi![]()
gerçi 1 saat oldu whatsapp ı atamadı hala icloud a
biterse denicem inşallah 
uyuz oldum zaten sana çık git konudanben yine kaçırdım ipin ucunuyetişemiyorum hızınıza
![]()

uyuz oldum zaten sana çık git konudan
not: 1saat 31 dkk oldukdan sonra çökdü ve tekrar deniyorum bi saat 3 dkk oldu akşama kadar sürer bu![]()
iOS bu o ne derse o
whatsapp a gel. 
