abuzercik
Üye
ıphone 3gs için "flash player desteği" !!! Y ardım
Selamün aleyküm.Arkadaşlar Iphone 3gs de Safari programında sayfaya girdiğimde flash tabanlı eklentiyi göstermiyor.Notlarıma bakıcam ama bakamıyorum.Bu problemi nasıl düzeltebilirim yada Flash tabanlı web browser varmı bildiğiniz? şimdiden çok teşekkür ederim saygılarımla.

İphone 3gsde çalışmayan sayfa:


İphone 3gsde çalışmayan sayfa:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sağolun ama sonuca ulaşamadım..benim iphone Türkiye kayıtlı...jailbrekla yada bi başka kırmayla işim yok.. yokmu yardımcı olabilecek kardeş 