iphone 3GS beyaz ekran yardım !!!!

dylx

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3GS beyaz ekran yardım !!!!
merhaba iphonumu yeni aldım 3gs modeli telefonum açılmıyor...beyaz bir ekran geliyor.aslnda telefon çalışıyor farkındayım ama ekrana görüntü yansımıyor sadece beyaz bir ekran kalıyor lütfen yardım ??
 
osaman abicim senin Ekran gitmis,, bendede aynisi oldu yanlisliklaa uzerine bastim ve beyaz ekrann geldi,, Touch calisiyor ama demi,, ve muzik falan dinliyebiliyorsun,, yeni ekran taktirman lazim,, garanti suresindeyse yaparlar hemen