afterlife97
Üye
iPhone 3G'de MultiTasking, HomeScreen Wallpaper, Zoom ve Auto Focus özelliğini Etkinleştirme
Evet arkadaşlar tek yapmanız gereken linkteki dosyayı indirip /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app klasörünün içine atıp telefonunuzu respring etmek veya kapatıp açmak. Diğer konudaki anlatım yanlıştır çünkü N88AP.plist 3G'in dosyasıdır.
Link:
Kendim upload ettim ve iPod Touch'ımda kendi ellerimle yazdım daha önce 2 Kere denedim çalıştı
Bir teşekkürü çok görmeyin
Link:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kendim upload ettim ve iPod Touch'ımda kendi ellerimle yazdım daha önce 2 Kere denedim çalıştı

Bir teşekkürü çok görmeyin

