iPhone 3G'de MultiTasking, HomeScreen Wallpaper, Zoom ve Auto Focus özelliğini Etkinleştirme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
afterlife97

afterlife97

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 3G'de MultiTasking, HomeScreen Wallpaper, Zoom ve Auto Focus özelliğini Etkinleştirme
Evet arkadaşlar tek yapmanız gereken linkteki dosyayı indirip /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app klasörünün içine atıp telefonunuzu respring etmek veya kapatıp açmak. Diğer konudaki anlatım yanlıştır çünkü N88AP.plist 3G'in dosyasıdır.

Link:

Kendim upload ettim ve iPod Touch'ımda kendi ellerimle yazdım daha önce 2 Kere denedim çalıştı :)

Bir teşekkürü çok görmeyin :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: aalimm ve bejum3


rapege

rapege

Üye
Hamza bende açmıştım bu konuyu ve senden önce
 
afterlife97

afterlife97

Üye
    Konu Sahibi
Senin anlattığın hatalı ege :) appleturkten bakıp buraya yazınca olmuyor Ordaki de hatalı çünkü dosyaların çoğunu biliyorum.
:oke:
 
rapege

rapege

Üye
Senin anlattığın hatalı ege :) appleturkten bakıp buraya yazınca olmuyor Ordaki de hatalı çünkü dosyaların çoğunu biliyorum.
:oke:

ne appletürkü ben o siteyle kavgalıyım o yöntemi bana Efe öğretti bende yazdım oraya merak etme biz başka yerden duyup burada copy paste yapmayız
 
atakax

atakax

Üye
kaptan sağol ya aynen yaptım alet açılmıyo 1 saattir apple logosu bide tekerlek dönüp duruyor restore etcem artık

--------------- Ekleme ---------------

restore da edemiyorum itunes ta görmüyo aleti

--------------- Ekleme ---------------

işte tamadır yaptım ve aleti hiç yormadı saatlerdir kullanıyorum ama muhtemelen afterlife97 arkadaşımızın dosyası autofocus yüzünden hatalı direk alet gitti restore yapmak zorunda kaldım herşeyim silindi malesef ama saatler süren çaba ile tekrar geri yükledim google yaptığım ufak bir araştırma sonucu şu siteyi ;
buldum bu sitede multitasking düşey ekran kilidi ve homescreen wallpaper özellikleri aktif oluyor birebir dediğini yaptım adamın oldu ve cihaz sorunsuz çalışıyor bazı sitelerde dediği gibi açıldımı kapnmama derdide yok uygulamayı siliyormus gibi kapatıyorsunuz açık uygulamayı ve 7 uygulama açıkken biraz kastı okadar
 
afterlife97

afterlife97

Üye
    Konu Sahibi
hayvan

hayvan

Üye
cydia dan da yükleyebilirsiniz
 

muhsin1907

Üye
beyler linli tıklıyorum telif hakkı nedeniyle kaldırılmıştır fallan yazıyo 3g 4.1 kullanıyorum 1aydan beri bunu arayıorum bidaha paylaşırsanız sevinirim
 

e_oguz89

Üye
link ölü, güncelleyip bize de ulaştırırsanız seviniriz. saygılar efenim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt