burakb4b4
Üye
ıphone 3g s 16gb ankaradan - alınık -
ankara da oturuyorum, 3g 16gb telefonumu ihtiyaçtan satmıştım. Memnun kaldığım için bir üst versiyonunu almak istiyorum elinizde temiz (sıfır ya da 2. El) 3g s 16gb varsa alabilirim. Mesaj atarsanız sevinirim. Tabi uygun fiyatlı olmak kaydıyla.
ankara içi.
ankara içi.

