Cakir66
Üye
IPhone 3g baseband 05.12.01 icin yardim lütfen
Selam arkadaslar,
bende iPhone 3g unlock var borda var ama hangisini yapabilirim bilmiyorum herkez farli anlatiyor
birazda benden kaynaklaniyor tabiki cünkü fazla bilgim yok. bana yardimci olursaniz sevinirim.
Sorunum: update yaptim 3.1.3 ve cydia gitti telefonla yapabildigim seyler ise sms telefonlasma wifi hepisi sorunsuz calismakta. ama cydia yi yükleyemiyorum. snowbreeze den denedim ama hata verdi 1604 diye.
Iphone bilgileri:
Model: MB489T
Version: 3.1.3 (7E18)
Netzbetreiber: Carrier 5.1
Baseband: 05.12.01
arkadaslar bu vermis oldugum bilgilere göre cydia yükleyebilirmiyim?
Eger yükleyebilirsem ihtiyacim olan Pogramlari board da bulabilirmiyim?
telefonun kilitlenme ihtimali varmi?
Yardimlariniz icin simdiden Tesekkür ederim.
bende iPhone 3g unlock var borda var ama hangisini yapabilirim bilmiyorum herkez farli anlatiyor
birazda benden kaynaklaniyor tabiki cünkü fazla bilgim yok. bana yardimci olursaniz sevinirim.
Sorunum: update yaptim 3.1.3 ve cydia gitti telefonla yapabildigim seyler ise sms telefonlasma wifi hepisi sorunsuz calismakta. ama cydia yi yükleyemiyorum. snowbreeze den denedim ama hata verdi 1604 diye.
Iphone bilgileri:
Model: MB489T
Version: 3.1.3 (7E18)
Netzbetreiber: Carrier 5.1
Baseband: 05.12.01
arkadaslar bu vermis oldugum bilgilere göre cydia yükleyebilirmiyim?
Eger yükleyebilirsem ihtiyacim olan Pogramlari board da bulabilirmiyim?
telefonun kilitlenme ihtimali varmi?
Yardimlariniz icin simdiden Tesekkür ederim.

