Iphone 3g acil yardım nolur !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Iphone 3g acil yardım nolur !!
İNGİLTERE (LONDRA) DA İPHONE 3G NE KADAR LÜTFEN SÖYLEYİN BULAMADIM SAYFALARDA BİDE BİLİYOSANIZ 3GS !!! ÇOK LAZIMM !!


 
slm dostum sen ingilteredenmi alıcaksın iphoneyi ordamı yasıyorsun detaylı anlatırsan yardımcı olayım.yok eger orda yaşamıyorsan alırken dikkat et 3g 3gs de simlok sim kilidei var eger versiyonu 3.1.3 ise sakın alma derim.henüz simlok yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...