iphone 3g 4.1 yurt disi sorun acil yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aydoganfb

Üye
    Konu Sahibi
iphone 3g 4.1 yurt disi sorun acil yardım
arkadaslar acil yardima ihtiyacim var iphone 3g 4.1 versynu yukledim telefn yurt dısıydı ultrasn0wu yukledim cydiadan sebeke ariyor dio baska bsey olmiyor ole kaliyor ne yapabilirm acil bi yardim lutfen:bilmm
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yapacak birşey yok.4.1 yükleyerek baseband yükseltmişsin.şu an unlock yok.bekleyeceğiz..
 

aydoganfb

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah kardesim ya ne zman cikar bi habern varmi? 4.0 ki varmi bide onuda soylersen cok makbule gecer
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sürüm düşürsen bile baseband düşmez bu yüzden unlock bekleyeceksin.kasımda çıkacak az kaldı.
 

aydoganfb

Üye
    Konu Sahibi
saoll kardes tekrar da ben unloku cıkan en son versyonu sormstum sana onuda soylersen sper olcak:)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
versiyonla unlock bağımsız şeyler.baseband unlock çıkar.neyse 3g için 4.0.1 için var unlock.yani baseband 05.13.02 için unlock var.
 

aydoganfb

Üye
    Konu Sahibi
Saol kardesim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt