iphone 3.1.3 unlock cikti!

    Konu Sahibi
iphone 3.1.3 unlock cikti!
arkadaslar iphone 3.1.3 unlock cikti ama sanirim burda kimsenin ihtiyaci yok

ÖNEMLİ :arkadaşlar buradaki anlatım sedece cihazı acık ama sim kartını kulanmayanlar için geçerli acil arama ekranı olan telefonlar için geçerli DEĞİL yurt dısından sözleşmeli alanlar sözleşmeli sim kartınız yoksa yapmayın sakın

Eğer telefonunuz JailBreak ‘ li ise cydia ya girerek source kısmına repo666.ultrasn0w.com ekleyiniz.Sağ alt kısımdaki Search kısmına ultrasn0w yazın ve karşınıza çıkan yazılımı yükleyin.Yükledikten sonra telefonunuzu açıp kapatınız telefonunuz unlock olacaktır.Eğer telefonuzda JailBreak yüklü değil ise yükliyerek JB yapabilirsiniz.
 
Tepkiler: viyanalilaz, Mc_YaRaLı, mehmet_arısoy ve 1 kişi daha
kardeşim benim cihaz 3.1.3/ 5.12versiyonundada çalışırmı yardımıcı olursan teşekürederim
 

Dawn

Emekli Yönetici
anlatım eksikligi var
'' Eğer telefonunuz JailBreak ‘ li ise cydia ya girerek source kısmına repo666.ultrasn0w.com ekleyiniz ''
yurt dısından gelen 3.1.3 versiyonlu cihazları unlock yapamdan nasıl j.b yapsınlarki once cihazı acsınlar ondan sonra j.b yapabilirler işte cihazı acmayı başaramıyorlar yurtdısı 3.1.3 cihazlar hepsi acıl arama ekranında su an
3.1.3 cihazlar acil arama ekrarında ise bu işlemi yapmak için hangi gsm sirketinden aldıysanız o şirketin sim kartını takıp once cihazı açmanız lazım dikkat edin sim kartı olmayan cihazları 3.1.3 yukseltmeyin sonra sim kartı arayıp durursunuz
 
hiçi bi şey anlamadım sizden unlock çıkmşsa bunu böle basitçe duyurmamanız lazım binlerce insan unlock bekliyor yurt dışı cihazı alıpta pasaporta kayıt edip sonra spirit ile 3.1.3 için tabiki jb yaptıktan sonra repo666.ultrasn0w.com dan nhallediliyorsa sorun yoktur ama sim kart takılıyken yada simsiz yapılacaksa nasıl yapılcak bunuda belirtin yoksa insanları boşuna kandırmayın sonucta yurtdşında iphone daha ucuz mesela ben almayı düşünüyorum size güvenipte alsak mı mesela saygılar kolay gelsin
 
    Konu Sahibi
evet arkadaslar dogrudu anlatim eksikligi var unlock cikmasindan saatler sonrasinda bile kimse baslik acmadigi icin herhalde herkes basarmistir diye kisa kestim elinde orjinal sim kartla aktif edilmemis 3gs yurtdisi telefon olan varsa biraz daha beklemesi gerek cunku telefonu acil aramada jailbrek yapacak yazilim henuz cikmadi ama eli kulaginda.
geriye kalan cydiali telefon sahipleri sourceden yukarida anlatildigi sekilde gonul rahatligi ile telefonlarinin simkilidini yapabilirler

--------------- Ekleme ---------------

kardeşim benim cihaz 3.1.3/ 5.12versiyonundada çalışırmı yardımıcı olursan teşekürederim
tabiiki yeterki telefonunu jailbrekli olsun.
yardima ihtiyacin olursa seve seve yardim edebilir gerci cok basit basarabilecegine eminim
 

kescom

Üye
Ben yaptim Iphone 3GS 32 GB 3.1.3 -05.12.01 -
Mükemmel ,Her karti taniyor ,
 

Nadir

Emekli Yönetici
benim yurtdışı 3gs 3.1.2 şimdi..unlocklu 3.1.3 yüklesem yapabilir miyim?
 
arkadaslar yurtdışı cihazım menü gelmiyo usb kablo işaretinde kalıo menüyü getirmem için ne yapmam lazım bilgisi olan
 
yani şölemi olacak 3g 3g s serilieri yurt dışlı cihazlar önce pasaporta kayıt edilip sonra jb yapılacaka zaten jb yapılınca içine cydia giriyor ki jb nin anlamı o repo666.ultrasn0w.com dan unlock işlemi yapıloyr bu mu olay yoksa yurt dışı alınıpta pasaporta gerek kalmdan sadece jb yapıp cydiadan repo666.ultrasn0w.com programını kurmak mı bunu iyi anlatın dostum kolay gelsin

--------------- Ekleme ---------------

bide onlock ne zamana cıktı tarih olarak
 
merhaba arkadaşlar
3.1.2 yüklü i tunes kablo işareti olan ekran var.
şimdi telefon hangi ülkedenalındığına dair bilgi yok
bu tel hangi ülkeye ait olduğunu nasıl anlarım
ona göre kart almayı düşünüyorum

--------------- Ekleme ---------------

başka türlü aktif edemicez sanırım
 
nasıl öğrenirim peki mert kardeş bilgisi olan yazsın lütfen
 


usta ben dediklerini yaparak dosyayi yukledim. simdi sorum su benim iphone usadan alinda 3.1 idi ben 3.1.2 yukledim ve jailbreak yapip unlockla kullaniyorum. ben itunes harici 3.1.3'u de indirmistim simdi update yaparsam telefona yeniden jailbreak yapmama gerek yok mu? yani bu konulari sizler kadar iyi bilemedigimiz icin sirasiyla yapimasi gerekenleri belirtirseniz fazlasiyla duaci kazanirsiniz.
 
yapabilirsin(3.1.3 jailbreak ve unlock mümkün)
Yürt disindan gelen telefonlar olmaz cünkü unlock yapmak icin telefonun aktif olmasi lazim dikkat edelim .(3.1.3) yükseltin mi telefonu aktif hale getirmen icin telefon nerden geldiyse oranin simkartilazim yoksa unlock yapamassin bilginize
 
oldu tesekkurler ellerine saglik ohh beeeeee
 
Hocam benim bir sorum olacak.Yurt dışı gelen 3gs 3.1.2 unlock yaptığımızda telefonu hiç kapatmamazı gerekiyordu.3.1.3 ü unlock yaptığımızda aynı sorun devam edecekmi ? yoksa KAPATIP AÇABİLECEKMİYİZ ?
 
aktif olması ne demek takip ettigim kadarıyla tatmin edici bi rcevap bulamadım sizden anlatamıyorsunuz tam olarak şunu cevaplayın yurt dışından gelen cihazı pasaporta kayıt ettiim diyelim 3g s serisi diyelim herhangi bir gsm şirketi olabilir sonra jb yaptık spirit ile ve böle yapınca şebek cekmiyor denemedim ama herhalde böledir repo666.ultrasn0w.com dan programı yükledik diyelim unlock böle mi olacak yoksa pasaporta kayıt etmeden jb yapıp sonra mı unlcok yapsak buna cevap verin