Modeme uzak veya yakın olmam hiç farketmiyor. Mesela safari'ye veya chrome'a girip bi haber açıp okumaya başlıyorum. Daha sonra başka bi habere tıkladığımda internet bağlı değil diyor. Bekliyorum, beş on saniye sonra wifi tekrar aktif oluyor öyle devam ediyorum. İos sürümü şu an 8.1.2. Cihaz sürüme yetersiz kalıyor desem önceki sürüme dönüş yolunu da kapatmışlar, ne kadar saçma bir şey. Ayrıca bu dediğim olay safari, chrome uygulamalarında ve cihaz boşta iken oluyor. Online oyunlarda, facebook'ta, twitter'da hiç böyle bir kopma olmadı. Ağ ayarlarını sıfırladım, cihazı komple sıfırladım değişen vir şey yok. Bu artık benim iyice sinirlerimi de bozmaya başladı. Nerden bulaştım şu cihaza diyorum bazen. En basitinden şu yazıyı yazarken bile koptu bağlantı. Sinirden ağlayacam yemin ediyorum.