Haber iOS Beta Sürümleri

sLeepLe

Üye
Pb beta 2 ile beta 3 zaten aynı değil mi boşuna uğraşmayın hocam aynı sürüm
 
Tepkiler: seco_can_can

0343434

Üye
Pb beta 2 ile beta 3 zaten aynı değil mi boşuna uğraşmayın hocam aynı sürüm

Katılıyorum hocam sadece gelen yazılım geliştiricilere daha erken geliyor ama aynı her şey.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: sLeepLe ve seco_can_can
Sağolun hocam farklı sandığım için uğraştım valla aynısı ise bedavadan uğraşmışım
 
Tepkiler: 0343434
ARKADAŞLAR BETA 4 GELMİŞTİR.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
ARKADAŞLAR BETA 4 GELMİŞTİR.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Ben yüklemeyeceğim ama bekliyoruz kardeşim yorumlarını.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

eRdaL.

Üye
iOS 10 dan 9 a döndüm kurulum bitti beta 4 ün çıktıgını gördüm bendeki şansın
 

0343434

Üye
İnternette okuduğum kadarıyla gelen yeni özellikler;
iOS 8 stok duvar kağıdı
Daha hızlı klasör açma efekti
Kontrol merkezi için tanıtıcı açılış
Genel hız ve bug giderilmesi
Tabii bunlar dışında varsa eklenen belirtirseniz güzel olur.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Ben yüklemeyeceğim ama bekliyoruz kardeşim yorumlarını.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Tamam hocam yüklüyorum şuan yazacağım


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Genel itibariyle beta 3 ile aynı. Daha stabil ve daha akıcı. Klavyede düzenleme yapmışlar. Mesela boşluk ve silme tuşlarının sesleri daha boğuk. Normal harflere basarken ki sesten daha boğuk. Widget sayfasına tarih ve saat eklenmiş. Kilidi açmak için ana ekrana basın yazısı üst üste yazılmış. Yani alt kısımda ama üst üste yazıyor. Kilit ekranında kameraya erişmek daha stabil olmuş yağ gibi. Tek eksisi bana göre whatsapptan bildiğim geldiğinde üstten cevaplamak istediğim de mesaj kutucuğu ortaya düşüyor tam klavyenin üstüne. Benim görebildiklerim bu kadar. Ha bide widget sayfası daha akıcı hale gelmiş. Şuanlık memnunum. Sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz hocalarım.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: 0343434
Ayriteten şimdi farkettim. Emojiler canlı bi hale gelmiş. Simge olmaktan çıkmış daha bi albenili duruyor.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: 0343434

0343434

Üye

Bir de şarj kullanımı açısından da görüşlerinizi ileriki saatler içersinde paylaşırsan güzel olur. İzlediğim videolarda 9.3.3'den hemen hemen her cihaz daha hızlı olmuş. Ayrıca bu beta 4 için özellikle 5 ve 5s performansı üzerine de yoğunlaşıldığını belirtmişler.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

Günün sonunda ekran görüntüsü atacağım hocam. Dediğiniz gibi 5s fevkalede iyi oldu.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye
Günün sonunda ekran görüntüsü atacağım hocam. Dediğiniz gibi 5s fevkalede iyi oldu.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.

Bekliyorum kardeşim.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Hocam şimdi bitiyor da şarjı takmaya müsait değilim 2 şarj kaldı. Dışardayım yazmak zorundayım süreleri. 2 saat 6 dakika kullanım 17 saat bekleme hocam


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
17 saat 53 dakika bekleme hocam


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye

2 saat kullanım süresi olarak az değil mi? Ben iPhone 6'da bile en çok pilini yendiğim durumda 3 buçuk saat aldığıma oranlarsam ne kadar 5S daha çok enerji kullanıp daha az batarya kapasitesine sahip de olsa bu kadar az olmaması gerekirdi. Yine de ilk kullanımlarınıza göre iyi diyorsanız kullanıcısı olarak sizin dediklerinizi doğru kabul ederim. Bende ne kadar jb kullanmayı sevsemde ara sıra yaşadığım çökmeler ve arayüzde yaşadığım yavaşlamalar sonucu iOS 10 Beta 4 sürümüne geçmeye karar verdim. İpsw olarak indirip sıfırdan kurmayı planlıyorum.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

Hocam. Dediğiniz gibi belkide iPhone 6 serisi kadar güçlü bataryası olmasa da idare ediyor beni. Fazla oyun oynayan birisi değilim. Clash Of Clans ve sıklıkla WhatsApp kullanıyorum. Fevkalade götürüyor beni. Klavyedeki boşluk ve silme tuşunun boğukluğu hoşuma gitti lakin androide özenmesi canımı sıkıyor. Ayriyeten klavyenin tahmini o kadar iyileştirilmiş ki. Şarkı sözünü yazıyorum gerisini tahminden dokunarak yazıyorum. iOS 10 5 i bilmiyorum da 5s için Harika bir sürüm olacak İnşallah.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 

0343434

Üye

Aldım gazı gidiyorum yüklemeye. Bıraktım jb'i hayırlısı bakalım.


iPhone ile uygulamasından gönderildi.
 
Tepkiler: İp5furkan

sLeepLe

Üye
bende jb yapmayı düşünüyodum verdiniz gazı şimdi hangisini yapsam bilemedim