bence apple başarısıdır o. Cihaz kasmaya başlarsa elden çıkarıp üst model alırsın. Nokianın telefonlarını bi alan on yıl kullandı ne oldu. Satıldı microsoft oldu ve satılmadan önce başarısız gözüktü. Eskiyi erken gömmek zorundalar ki güya başarılı olsunlar.
güzel soru apple asya ulkelerinin bazılarına daha yeni iphone 4 satmaya başlıyor geçen bir yazıda hindistan için iphone 4 üretildigini okudum buda şu oluyor az gelişmiş ulkeler biraz geriden geliyor ben 7.1 geldi 7.2 gelcek 8 de gelecek ama çogu özelik iphone 4 ve 4s üzerinde kulanılmayacak
Yani sonuç olarak istediğimizi değil onların istediğini kullanıyoruz. Yoksa güncelleme vermiyorlar sistem bizi yedi akıllı kravat çıkana kadar uzak kalmayı düşünüyorum yenilikler içinde gömülsünler onlar kafam almıyor artık
güzel soru apple asya ulkelerinin bazılarına daha yeni iphone 4 satmaya başlıyor geçen bir yazıda hindistan için iphone 4 üretildigini okudum buda şu oluyor az gelişmiş ulkeler biraz geriden geliyor ben 7.1 geldi 7.2 gelcek 8 de gelecek ama çogu özelik iphone 4 ve 4s üzerinde kulanılmayacak
hocam o dediğin ülkeler geriden geliyorsa eğer zaten 7.1 i kıyaslacak bi cihaz ülkeye geç girecek demektir. Yani düz mantıkta hindistanda hemen hemen herkes ios 7.1 kullanıyo olacak ve en iyiside o olmuş olacak sanmam yani bunu sebep olarak göreceklerini.