Yardım IOS 8 iphone 4'e gelir mi?

İphone 4 Son güncellemesi olan ios 7 yi aldı ama 8i almıca resmi olarak seneye 4s 8 alıcak onun içinde son olucak sonra 5 5c 5s diye gider
 

xmustx

Üye
ios 7li i phone 4 internette donuyo canlı şahidim.güncelleme gelse bile o cihaz kaldırmaz
 

xmustx

Üye
telefon arkadaşımın.candy crash yüklediğinizde internete hiç bi şekilde giremiyosunuz
 

frk uzn

Üye
Kaldi 1 hafta bu ay icinde 7.1 cikicak duzeltilicek diye yaziyodu yabanci forumlarda
 
Peki ios 6 nın durumu ne olacak ne zamana kadar uygulamalar kullanılabilir olacak mesela iphone 3 ler mağazaya giremiyorlar ya onun gibi bi durum olur mu olursa ne zaman olur
 

frk uzn

Üye
Peki ios 6 nın durumu ne olacak ne zamana kadar uygulamalar kullanılabilir olacak mesela iphone 3 ler mağazaya giremiyorlar ya onun gibi bi durum olur mu olursa ne zaman olur
2 sene sonra uygulamalar bence ios 7 ister ama destekledigi surumu marketr girip indirebiliyosunuz eski surum indirilsinmi diyor
 
Tepkiler: Abstract_Loco
2 seneyse iyiymiş ya o kadar dayansında boşa gitmesin
 
Tepkiler: xmustx

0MG90

Üye
4 iOS 7.1 ile düzelir abartmayın. Çoğu uygulama genelde 4.x 5.x 6.x sonrasını istiyor. iOS 7 istemeye başladığında eski versiyonlarını indirecekseniz artık.
 
Tepkiler: frk uzn
vala insan korkuyor ister istemez işte eski versiyonlarını indirme olayı daha denk gelmedi bana iki üç tane uygulamada bu uygulama 7 ve üzerini destekliyor diye yüklemeyince korktum kısa sürede hepsi böyle olmasın diye.
 
gelemez işlemci ve ram çok gerj kaldı 4s 8 alır 5 9-10 alır 5s te 12 ye kadar tahminimce eğer sistemde çok büyük değişiklikler olmazsa böyle
 

0MG90

Üye
iPhone 4 ün 7 de kasmasının nedeni Apple ın başarısızlığı baska bir sey degil. 6 da takır takır çalışan cihaz 7 de böyleyse Apple yüzünden .
 
Tepkiler: .NeXuS., B.A.R.O.N ve xmustx
bence apple başarısıdır o. Cihaz kasmaya başlarsa elden çıkarıp üst model alırsın. Nokianın telefonlarını bi alan on yıl kullandı ne oldu. Satıldı microsoft oldu ve satılmadan önce başarısız gözüktü. Eskiyi erken gömmek zorundalar ki güya başarılı olsunlar.
 
Tepkiler: muhammettvurucu

brkergi

Üye
İphone 4 ios 7.1 de bile kasıyo 8 gelse nabıcan o telefonu nasıl kullanıcan ki bana görede gelmez apple bu konuda başarısız olmuştur 8 gelsede kmse geçmez
 

xmustx

Üye
İphone 4 ios 7.1 de bile kasıyo 8 gelse nabıcan o telefonu nasıl kullanıcan ki bana görede gelmez apple bu konuda başarısız olmuştur 8 gelsede kmse geçmez
katılıyorum dün arkadaşımın telefonunu abartısız en az 5 saniye açamadığına şahit oldum.gelen arama telefonu kilitledi yani model düşükse zamanla daha kötü hale geliyo.fotolarını megaya yükledik telefonunu satıp s3 alıcak..
 
siz onu bunu bırakında iphone 6 beklendiği gibi çıkarsa piyasada android ve wp telefon kalmaz büyük ihtimalle bende iosa geçeceğim bu arada arkadaşımda 4 var ios 7 de sıkıntı yok bence 8'de çok rahat gelir
 

frk uzn

Üye
siz onu bunu bırakında iphone 6 beklendiği gibi çıkarsa piyasada android ve wp telefon kalmaz büyük ihtimalle bende iosa geçeceğim bu arada arkadaşımda 4 var ios 7 de sıkıntı yok bence 8'de çok rahat gelir
İos 8 gelmeyecek.