Haber iOS 8.4.1 Çıktı!

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
iOS 8.4.1 Çıktı!
Bir süredir beta olarak test edilen 8.4.1 güncellemesi kullanıcılara final sürüm olarak sunuldu.


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

iPhone, iPad ve iPod Touch için çıkan 8.4.1 güncellemesi daha çok müzik odaklı. 57MB boyutundaki güncelleme Müzik uygulamasındaki hataları gideriyor.

iOS 8.4.1 güncelleme içeriği

iCloud Müzik Arşivi'nin açılmasını engelleyen sorunları çözer

Apple Music yalnızca çevrimdışı müzikleri göstermeye ayarlandığı için eklenen müzikleri gizleyen bir sorunu çözer

Seçilebilecek bir liste yoksa parçaları yeni bir listeye ekleme yolu sunar

Diğer aygıtlardaki bir albüm için farklı albüm resmi gösterilmesine neden olan bir sorunu çözer

Sanatçılar için Connect'e gönderiyle ilgili birçok sorunu çözer

Beats1'ı dinlerken Beğen'e dokunulmasının beklendiği gibi çalışmamasıyla ilgili bir sorunu düzeltir
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

Alihansd

Üye
yanlışlıkla güncelledim hocam ya bu sürüme jb yokmu ?
 

Alihansd

Üye
öf ulan ya tamda alışmıştım cydia ye bağımlılık yapmıştı
 
Bende az evel facebook'a girince gördüm iniyor bakalım.
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.



Aslına bakarsak bu güncelleme biz Türk kllanıcısını mutlu edecek bir güncelleme değil. Zaten Apple müzik bizde yok.
 
Şarj biraz daha mı hızlı gitmeye başladı yoksa bana mı öyle geldi çözemedim
 

Serhan

Üye
iPade ios 9 betası olduğu için yükleyemiyorum , telefonda jb var yüklemem
 

sLeepLe

Üye
apple music geleceği yok bende kıydım paraya spotify premium aldım pc ye de yükledim gayet iyi oldu boşuna güncelleme geldi 8.4.1 diye
 
Tepkiler: teknolojibaronu

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
apple music geleceği yok bende kıydım paraya spotify premium aldım pc ye de yükledim gayet iyi oldu boşuna güncelleme geldi 8.4.1 diye
Pahalı değil bence. Günlük 1 sigara parasını buna verin daha iyi.
 
Müzik uygulaması yavaş açılıyor hala, 5s te. Babamda space grey 32gb var bende gold 16gb. Durum ikimizde de aynı.
 
Benim müzik uygulaması hızlı açılıyor değişen birşey olmadı bazen son uyg. Bakarken beyaz ekran gösteriyordu şu sıralar olmuyor.
Yine başladık

 
Biliyorum inanası bir cümle kumuş olmayacağım belki ama az önce mail yazarken telefon anlamsız şekilde reset attı arka planda 4 uygulama vardı ilgisi var mıdır bilmiyorum ama Allahtan yazdıklarım gitmemiş hemen açıldı zaten bu tür sorunların iOS'te anlam olarak karşılığını bilmiyorum ama yazının gitmemesine sevindim.
 

sLeepLe

Üye
ios 9 public beta 3 yükledim bi bakayım dedim yine yüklemez olaydım 5s ısınıyor twitterda gezinirken ama öyle böyle değil zaten güncellerken iphone şuan çalışamıyor çok sıcak dedi elime alamıyordum fayansa koydum öyle güncelledi artı bazen facede gezerken uygulamadan atıyo şimdi yine 8.4.1 e dönüş yapıcam inşallah adam akıllı 9 çıkmadan yüklemem sizin sorun 8.4.1 de mi oldu