0MG90
Üye
-
Konu Sahibi
-
TaiG 8.4 için çıkarmıştı, bunun içinde çıkar sanırım biraz beklemek lazımyanlışlıkla güncelledim hocam ya bu sürüme jb yokmu ?
Bence psikolojik 6 plusta değişim yok aynı.Şarj biraz daha mı hızlı gitmeye başladı yoksa bana mı öyle geldi çözemedim
Apple kimliğimden ülke bölge us yaptım kullanıyorumapple music geleceği yok bende kıydım paraya spotify premium aldım pc ye de yükledim gayet iyi olduboşuna güncelleme geldi 8.4.1 diye
Pahalı değil bence. Günlük 1 sigara parasını buna verin daha iyi.apple music geleceği yok bende kıydım paraya spotify premium aldım pc ye de yükledim gayet iyi olduboşuna güncelleme geldi 8.4.1 diye
zaten pahallı değil bence güzel bir uygulamaymış telefona müzik atmaya uğraşmıyorum artıkPahalı değil bence. Günlük 1 sigara parasını buna verin daha iyi.
ios 9 public beta 3 yükledim bi bakayım dedim yine yüklemez olaydım 5s ısınıyor twitterda gezinirken ama öyle böyle değilBiliyorum inanası bir cümle kumuş olmayacağım belki ama az önce mail yazarken telefon anlamsız şekilde reset attıarka planda 4 uygulama vardı ilgisi var mıdır bilmiyorum ama Allahtan yazdıklarım gitmemiş hemen açıldı zaten bu tür sorunların iOS'te anlam olarak karşılığını bilmiyorum ama yazının gitmemesine sevindim.
o zaman ilginçEvet 8.1.4'te oldu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?