Haber iOS 8.3 İçin Jailbreak Çıktı!

Sponsorlu Bağlantılar

sLeepLe

sLeepLe

Üye
Bende de hata veriyordu sonra kendiliğinden oldu ama çoğu tweak çalışmıyor bu ara da güzel ikon bilen varsa ismini paylaşabilir mi
 


rodinatr

rodinatr

Üye
Ben şimdi yaptım sorunsuz :) aynen güzel tema varsa paylaşırmısınız
 
Alihansd

Alihansd

Üye
hocam indirip kurduğun şeyleri nasıl silicekisin jb'den, örnek bytafont
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
cydia ya gir kurulu olanlar var ordan bul uygulamayı gir yukarda değiştir var ordan sil dersin
 
Alihansd

Alihansd

Üye
gerek kalmadı hocam eyvallah karıştıra karıştıra çözdüm :D yalnız bi tweak vardı telefon açıkken 3g açıkdı ekran kapanınca kapanıyodu onun adı neydi
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
bilmiyorum hocam onu :D
 
Alihansd

Alihansd

Üye
ilk defa kullanıyorum müthiş bişeymiş bakalım daha da hoşuma giden gözüme giren uygulamalar varmı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe


Üst Alt