Omer fb
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende 5s var ios 8.1 yüklü şuan hiç bir şikayetim yok valla şarjıda güzel gidiyo
32gbdir belkihafıza sorunu da mı yoksırf hafıza sıkıntısı çıkarmak için aynı yazılımı 3-4gb daha büyüttüler
veya 6432gbdir belki
%80 16 GBveya 64
16 gbhafıza sorunu da mı yoksırf hafıza sıkıntısı çıkarmak için aynı yazılımı 3-4gb daha büyüttüler
16 gbşuan 5 gb ta boş sorun yaşamadım şuana kadar
Evet Donanım olarak daha güçlü ama beni 16 gb sıkar şuan kullandığım kullanmadığım bir Sürü uygulama var bu rahatlığı hiçbirşeye değişmem.30 tane uygulama yüklü kendime gerekli uygulamaları yüklerim gereksizse telefonda bulundurmam asphalt 8 var mesela daha bitmedi bittiği gibi onuda silicem boşu boşuna bitmiş bir oyun 1.2 gb yer kaplamamalı250 civarıda şarkı mevcut bir o kadarda fotoğraf video pek çekmem zaten bende 32 alacaktım satarkende daha fazla fiyat ettiği için ama ellerinde yoktu aldığım yerin bende beklemek istemedim 16 aldım yetiyorda
Hafıza içinde 5s yerine 5 almazdım yani
kullanmadığım şeylerin telefonda durması beni rahatsız ediyor 32 gb olsada kullanmadığım şeyi telefonda tutmazdım benEvet Donanım olarak daha güçlü ama beni 16 gb sıkar şuan kullandığım kullanmadığım bir Sürü uygulama var bu rahatlığı hiçbirşeye değişmem.
kullanmadığım şeylerin telefonda durması beni rahatsız ediyor 32 gb olsada kullanmadığım şeyi telefonda tutmazdım ben
bilgisayarda daha fazla müzik var ama ben telefona sadece dinlediklerimi attım ayrıca fizy youtube gibi uygulamalar da var olmadı ordan dinliyorum boşa dinlemediğim şeyin ne gereği varİnsanlarda yavaştan bu hastalık ortaya çıkmaya başladı. 100 Oyun da olsa sadece 1ini oynayacağını düşünemiyor. 5000 şarkı olsa 24 saatte 288 tane dinleyebileceğini bilmiyor.
Bi adamla tanıştım Kanada'da yaşıyor Note3 32Gb kullanıyormuş telefonun sd kart girişine özel bir ek yaptırarak farklı bir girişle başka bir hafıza kartı türü takıp 128Gb yerleştirmiş ancak bu aparat telefonun arka kapağının içine sığmıyor nasıl yaptırdıysa samsung fabrikasından ya da başka bir yerden orjinal bombeli kapak yaptırmışmüziklerin 55Gb oyunların 30-40Gb olduğunu söyledi benimle dalga geçmişti hafızamın 16gb olduğunu öğrenince. Yavaştan adamla bağlantıyı kestim
Benim bilgisayarımda telefon oyunları için bir arşivim var. Bilgisayar oyunlarım yaklaşık 1 TB'ın 800 GB'ını dolduruyor. İçinde GTA San Andreas bile var. Bunları böyle yapmamın sebebi eski oyunları daha sonra oynamam. Telefonda da 32 GB'ın 8 GB'tan biraz fazlasını kullanıyordum. Telefonda fazla depolama alanı gerekmediğini düşünüyorum. Özellikle bu telefonun işletim sistemi iOS ise.bilgisayarda daha fazla müzik var ama ben telefona sadece dinlediklerimi attım ayrıca fizy youtube gibi uygulamalar da var olmadı ordan dinliyorum boşa dinlemediğim şeyin ne gereği varo adamda abartmış o ne öyle
Ben 5s kullanıyorum kasma görmedim iOS 7 ile başladım iPhone a gayet iyi memnunum ben ilk güncellemelerde hata oluyor fakat sonra düzeltiliyor. Benim pc de öyle dolu şey var ama telefonda bende gerekli görmüyorum
Ben açık kaynak bilerek istemedim çok kafa patlatıyodum sürekli bir Şeyler yap zamanımı alıyodu böyle iyi yaiphone'un satış taktiği böyle zaten . son çıkan işletim sistemini son seri ve bir önceki modeller sorunsuz aynı hızda çalıştırır. uygulamalar da uyumludur. Ancak yavaştan eski sürümlere destek azalır ve kasmaya başlar. Bugün android 512mb lık telefonlarda bile kasma olmasın diye sistemini geliştirip kitkatı çıkartıyor ve aynı şekilde ios tam tersini yapıyor . en sevmediğim yanı bu hem özelleştirme yok özgürlük yok üstüne üstelik kullanıcıyı telefonu dayar gibi sabit bir şeyi almasını sağlıyor zamanı geldiğinde eskisininin yerine yenisini almasını sağlıyor. Ve insanlarda bunu sıraya girerek yapıyor. Hayretler içerisindeyim valla.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?