Öneri ios 8.1 'e geçmelimiyim

sizce hangisi?

  • iphone 6 plus

  • iphone 6

  • samsung s5

  • Xperia g3


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

Omer fb

Üye
    Konu Sahibi
ios 8.1 'e geçmelimiyim
İos sistemi bildiğimiz gibi her geçen zaman gelişmekte.ios 8.0 iphone 4s ve 5 lerde yoğun şikayet aldı. İos bunun üzerine ios 8.1 'i çıkardı. Bu sürüm 4s lerde düzelme sağladı. Fakat kiminde 5 ve 5s inde şikayetler oluştu. Müzik ve video inmiyor, yavaş, şarz olmuyor,çabuk şarzı bitiyor, vs. İndirin derim görüşlerinizi alalım...
 
Ben iOS'dan 8'den sonra bıktım ve değiştirdim. En iyi sürüm 6'ydı.
 

sLeepLe

Üye
bende 5s var ios 8.1 yüklü şuan hiç bir şikayetim yok valla şarjıda güzel gidiyo
 
Tepkiler: heathrow
16 gb şuan 5 gb ta boş sorun yaşamadım şuana kadar

bilmişim yani sorun yaşamazsın tabiki normal bir telefon kullanıcısına 10gb hafıza yetmeli diye düşünüyorum. Bir tek video çekerken sıkıntı olur sadece
 
Tepkiler: sLeepLe
Ya ben 5s 16 alacağıma 5 32 alırım daha iyi 16 gb resmen insanı kısıtlıyor çok rahatsız olurum ben 32 gb 5 var çok rahatım 18 gb boş 70-80 uygulama var rahat yani.
Gerçi kişiden kişiye değişir ama benim fikrim bu 8.1'e değinmek gerekirse telefonu ilk açtığımda 3 saniye ekran gelmesini ve 2 saniye sim kilitli Yazısı gelmesini bekliyorum bu sürümden kaynaklı ve uygulama klasörü açılırken bir kere kasıyor sadece bunlar var.
 

sLeepLe

Üye
30 tane uygulama yüklü kendime gerekli uygulamaları yüklerim gereksizse telefonda bulundurmam asphalt 8 var mesela daha bitmedi bittiği gibi onuda silicem boşu boşuna bitmiş bir oyun 1.2 gb yer kaplamamalı 250 civarıda şarkı mevcut bir o kadarda fotoğraf video pek çekmem zaten bende 32 alacaktım satarkende daha fazla fiyat ettiği için ama ellerinde yoktu aldığım yerin bende beklemek istemedim 16 aldım yetiyorda
Hafıza içinde 5s yerine 5 almazdım yani
 
Evet Donanım olarak daha güçlü ama beni 16 gb sıkar şuan kullandığım kullanmadığım bir Sürü uygulama var bu rahatlığı hiçbirşeye değişmem.
 

sLeepLe

Üye
Evet Donanım olarak daha güçlü ama beni 16 gb sıkar şuan kullandığım kullanmadığım bir Sürü uygulama var bu rahatlığı hiçbirşeye değişmem.
kullanmadığım şeylerin telefonda durması beni rahatsız ediyor 32 gb olsada kullanmadığım şeyi telefonda tutmazdım ben
 
kullanmadığım şeylerin telefonda durması beni rahatsız ediyor 32 gb olsada kullanmadığım şeyi telefonda tutmazdım ben

İnsanlarda yavaştan bu hastalık ortaya çıkmaya başladı. 100 Oyun da olsa sadece 1ini oynayacağını düşünemiyor. 5000 şarkı olsa 24 saatte 288 tane dinleyebileceğini bilmiyor.

Bi adamla tanıştım Kanada'da yaşıyor Note3 32Gb kullanıyormuş telefonun sd kart girişine özel bir ek yaptırarak farklı bir girişle başka bir hafıza kartı türü takıp 128Gb yerleştirmiş ancak bu aparat telefonun arka kapağının içine sığmıyor nasıl yaptırdıysa samsung fabrikasından ya da başka bir yerden orjinal bombeli kapak yaptırmış müziklerin 55Gb oyunların 30-40Gb olduğunu söyledi benimle dalga geçmişti hafızamın 16gb olduğunu öğrenince. Yavaştan adamla bağlantıyı kestim
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
bilgisayarda daha fazla müzik var ama ben telefona sadece dinlediklerimi attım ayrıca fizy youtube gibi uygulamalar da var olmadı ordan dinliyorum boşa dinlemediğim şeyin ne gereği var o adamda abartmış o ne öyle
 

MaxipmaN

Üye
ios 7 çıkana kadar kasma diye birşey ıp4 ve üstünde duymadm hiç,bu moda da bi yıldır çıktı iosta nerde stabillik?
 
Tepkiler: 0MG90
bilgisayarda daha fazla müzik var ama ben telefona sadece dinlediklerimi attım ayrıca fizy youtube gibi uygulamalar da var olmadı ordan dinliyorum boşa dinlemediğim şeyin ne gereği var o adamda abartmış o ne öyle
Benim bilgisayarımda telefon oyunları için bir arşivim var. Bilgisayar oyunlarım yaklaşık 1 TB'ın 800 GB'ını dolduruyor. İçinde GTA San Andreas bile var. Bunları böyle yapmamın sebebi eski oyunları daha sonra oynamam. Telefonda da 32 GB'ın 8 GB'tan biraz fazlasını kullanıyordum. Telefonda fazla depolama alanı gerekmediğini düşünüyorum. Özellikle bu telefonun işletim sistemi iOS ise.
 
Tepkiler: sLeepLe

sLeepLe

Üye
Ben 5s kullanıyorum kasma görmedim iOS 7 ile başladım iPhone a gayet iyi memnunum ben ilk güncellemelerde hata oluyor fakat sonra düzeltiliyor. Benim pc de öyle dolu şey var ama telefonda bende gerekli görmüyorum
 
Ben 5s kullanıyorum kasma görmedim iOS 7 ile başladım iPhone a gayet iyi memnunum ben ilk güncellemelerde hata oluyor fakat sonra düzeltiliyor. Benim pc de öyle dolu şey var ama telefonda bende gerekli görmüyorum

iphone'un satış taktiği böyle zaten . son çıkan işletim sistemini son seri ve bir önceki modeller sorunsuz aynı hızda çalıştırır. uygulamalar da uyumludur. Ancak yavaştan eski sürümlere destek azalır ve kasmaya başlar. Bugün android 512mb lık telefonlarda bile kasma olmasın diye sistemini geliştirip kitkatı çıkartıyor ve aynı şekilde ios tam tersini yapıyor . en sevmediğim yanı bu hem özelleştirme yok özgürlük yok üstüne üstelik kullanıcıyı telefonu dayar gibi sabit bir şeyi almasını sağlıyor zamanı geldiğinde eskisininin yerine yenisini almasını sağlıyor. Ve insanlarda bunu sıraya girerek yapıyor. Hayretler içerisindeyim valla.
 

sLeepLe

Üye
Ben açık kaynak bilerek istemedim çok kafa patlatıyodum sürekli bir Şeyler yap zamanımı alıyodu böyle iyi ya