minutari
Üye
-
Konu Sahibi
-
Steve gitti Canavar iPhone artık Symbian gibi kasmaya mı başladı ?Yüklemeden önce belirtmeliyim;
BETA 1 sürümünü yüklediğinizde bazı sorunlarla karşılaşabilirsiniz;
Bunlar;
* Cihazı çok zorluyor,
* Harita sıklıkla donuyor,
* Uygulamalarda sık olmasa da donma veya kapanma yaşanıyor,
* IOS 6 ile gelen bazı özellikler (iPhone 4 de çalışması gereken) çalışmıyor.
Ben kullanıyorum. Ara sıra cihazı açıp kapatıyorum ve telefon kendine geliyor
Saygılar.
Steve gitti Canavar iPhone artık Symbian gibi kasmaya mı başladı ?
Bu kadar kısa zamanda öldürdülermi iPhone'u
bir Apple cihazıyla ilgili 'KASIYOR' kelimesini ilk defa duyuyorum
Steve gitti Canavar iPhone artık Symbian gibi kasmaya mı başladı ?
Bu kadar kısa zamanda öldürdülermi iPhone'u
bir Apple cihazıyla ilgili 'KASIYOR' kelimesini ilk defa duyuyorum
Evet arkadaslar, Matador un da dediği gibi sürüm daha Beta ve sadece geliştiriciler tarafından yuklenebiliyor.
Arama ekranı zaten ipod touch 4.nesilde yok ben kendim yükledim arama ekranı yok telefon değil çünküben şahsen görsellik açısından arama ekranını ve ana ekranını beğenmedim bir iPod touch 4 kullanıcısı olarak bu güncellemeyi yapmayı düşünmüyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?