iOS 6 Beta 1 Ekran Görüntüleri ( iPhone 4 )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minutari

Üye
    Konu Sahibi
iOS 6 Beta 1 Ekran Görüntüleri ( iPhone 4 )
Merhaba arkadaşlar,
Geçtiğimiz gün güncellediğim cihazım ile bazı yenilikleri sizlerle resimli olaran paylaşmak istedim;

Ana Ekran
Ana Ekranda öncelikle dikkat çeken Harita uygulamasına eklenen Navigasyon özelliği ile yeni gelen ve hayatımızı kolaylaştıracak Passbook uygulaması.



Arama Ekranı
Arama ekranı da görsel olarak değişmiş.



Rahatsız Etme
Bu özelliği aktif ettiğinizde sizi arayanlar meşgul sesi ile karşılaşıyor. Müsait olduğunuzda ise telefonunuz sizi kimlerin aradığını rapor ediyor. Ayrıca aynı numaradan üç kez arka arkaya aranmanız halinde iphone durumu acil olarak değerlendiriyor ve telefonunuz çalmaya başlıyor


Facebook Entegrasyonu
IOS 6 ile birlikte cihazımızın Facebook entegrasyonu gerçekleşmiş oldu. Böylede bir kez kullanıcı adı ve şifremizi telefonumuza tanıtarak; anlık durum bldirimleri ve fotoğraf paylaşımlarımızı rahatlıkla yapabileceğiz.





Passbook
Hayatımızı kolaylaştıracak bu uygulama ile Uçak Biletimizi telefonumuzda online taşıyabilecek, Mağaza indirimlerinden herhangi bir kart olmadan yararlanabileceğiz. Yakında bu uygulamanın Kredi Kartları ile de entegrasyon sağlayacağı söyleniyor.



Harita
IOS 6 ile Apple - Tomtom anlaşması sağlanarak cihazlarımıza (iPhone 4S ve üzeri modellerde) navigasyon özelliği de gelmiş oldu.



Şimdilik toparladıklarım bunlar.
Konuya sizlerde katkıda bulunursanız sevinirim.
 
Tepkiler: Cezzbedici3

MasteLaa

Üye
Ellerine sağlık kuzum İyi de olmuş yani
 
teşekkürler itunes'tan mı güncelledin yoksa dfu moda alıp shift+seçme tuşuna basarak mı yükledin ?
 
Teşekkürler bilgiler ve görseller için yeni sistemin hayırlı olsun..
Tüm iOs'cular için çok güzel gelişme
 

15097

Üye
güzele benziyor bende mi yüklesem acaba
 

minutari

Üye
    Konu Sahibi
Yüklemeden önce belirtmeliyim;
BETA 1 sürümünü yüklediğinizde bazı sorunlarla karşılaşabilirsiniz;

Bunlar;

* Cihazı çok zorluyor,
* Harita sıklıkla donuyor,
* Uygulamalarda sık olmasa da donma veya kapanma yaşanıyor,
* IOS 6 ile gelen bazı özellikler (iPhone 4 de çalışması gereken) çalışmıyor.

Ben kullanıyorum. Ara sıra cihazı açıp kapatıyorum ve telefon kendine geliyor
Saygılar.
 
Steve gitti Canavar iPhone artık Symbian gibi kasmaya mı başladı ?
Bu kadar kısa zamanda öldürdülermi iPhone'u
bir Apple cihazıyla ilgili 'KASIYOR' kelimesini ilk defa duyuyorum
 

tarxhn

Üye
bilgilendirme için saolsın
 

Steve gitti Canavar iPhone artık Symbian gibi kasmaya mı başladı ?
Bu kadar kısa zamanda öldürdülermi iPhone'u
bir Apple cihazıyla ilgili 'KASIYOR' kelimesini ilk defa duyuyorum

kardeşim yazılım beta aşamasında niye bu kadar abartılıyor anlayamıyorum
 
her zaman için android 4.0 ile birlikte sense 4.0 ı ve onunda yanında one x i tercih ederim

- - - Eklendi - - -


Steve gitti Canavar iPhone artık Symbian gibi kasmaya mı başladı ?
Bu kadar kısa zamanda öldürdülermi iPhone'u
bir Apple cihazıyla ilgili 'KASIYOR' kelimesini ilk defa duyuyorum

bu symbian mıda kascak?
 

minutari

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaslar, Matador un da dediği gibi sürüm daha Beta ve sadece geliştiriciler tarafından yuklenebiliyor.
 
ben şahsen görsellik açısından arama ekranını ve ana ekranını beğenmedim bir iPod touch 4 kullanıcısı olarak bu güncellemeyi yapmayı düşünmüyorum
 

ravenas

Üye
ben şahsen görsellik açısından arama ekranını ve ana ekranını beğenmedim bir iPod touch 4 kullanıcısı olarak bu güncellemeyi yapmayı düşünmüyorum
Arama ekranı zaten ipod touch 4.nesilde yok ben kendim yükledim arama ekranı yok telefon değil çünkü Ana ekran'dan kastın symbian vs. işletim sistemi gibi masaüstü görünüm ise onu ben göremedim daha yok sanırsam Ana ekran normal olarak diyorsan gayet güzel
 

MrExpert

Üye
Çıkmasa dA farketmez zaten hiçbir şey değişmemiş...
 

ahmetc503

Teşekkürler

- - - Eklendi - - -

Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...