_Faruk
Üye
İos 5 iphone 3gs ile ilgili birkac problemim var
1.si shsh kaydim oldugu halde hicbir sekilde downgrade yapamiyorum 2.si telefonumu hizli oldugu icin kullaniyordum surekli mesaj yazan biriyim ve mesajlasmadaki hizi beni memnun ediyordu ancak ios5 ten sonra telefon her yerde asiri derecede kasmaya basladi mesela telefn masada kilitli durumda dururken mesaj geldiginde mesaj tonu kafasna gore bi kac kere takilarak caliyo mesaja bastigimda cok gec aciliyor Ayni problem viberde yada facebooktada oluyor cok kotu durumdayim telefonu sesliye alamaz oldum lutfen bir el atinTelefonumda jailbreak yok temiz sistem ama bu haliyle telefonu firlatasim geliyor ayni problemi yasayan cozumu bilen var mi
fakat bu sorunu araştırdım.genel hata diyolar.birşey bulursam burada paylaşırım..