mecburen hücresel ağını her zaman kapatmak zorundasın..ya da hücresel ağdaki giriş bilgisinin birini değiştir girmesin..şarj için ise telefonun jailbreakli ise cydiaya repo.bingner.com adresini ekleyip sam ı kur..sen bunları yap ben sam ı nasıl aktif edeceğini anlatırım..