ios 4.2.1 indir ... linkler...

cmlkrc

Üye
    Konu Sahibi
ios 4.2.1 indir ... linkler...
Direct download links for iOS 4.2 .1

iTunes 10.1 for Windows and Mac
 
Tepkiler: Denizdeca ve Nadir
GÜNCELLEME 1: IOS 4.2 hakkında Apple yeni bir basın açıklaması bugün 22 Kasım açılacak IOS 4.2 yayın tarihi, burada kontrol onaylamıştır olarak piyasaya olmaktır. Yine de, yukarıda sonrası doğrular olarak en fazla yarın 23 Kasım olacak (gibi söz) kilidini.

--------------- Ekleme ---------------
 
indirme sunuldu 4.2 itunes üzerinden arkadaşlar yükleyecem şimdi bakacam performans olarak nasıl çalışıyor merek ediyorum
 

clayrat

Üye
Arkadaslar biraz uzagim bu konulara mazur gorun lutfen. Sim free i phone 4 e i tunes ten guncelleme atabiliyormuyuz?
 

Nadir

Emekli Yönetici
evet itunes üzeinden güncelleyebilirsin..
 

Nadir

Emekli Yönetici
doğru arkadaşlar dün ben itunesden indirdim 4.2.1..
 
ama başlıkta 4.2 yazıyor 4.2.1 değil :S
 

Nadir

Emekli Yönetici
düzeltirim şimdi..
 
eyvallah ilgine teşekkürler hemşehrim
 
arkadslar cihazımı ıtunese bagldıgımda 4.1 updateyi görüyor ama :S 4.2 yok neden.

birde cihazımı turkcellden aldım 3gs update yapınca direk acılır dimi simluck felan sıkıntısı olmaz ?
 
arkadslar cihazımı ıtunese bagldıgımda 4.1 updateyi görüyor ama :S 4.2 yok neden.

birde cihazımı turkcellden aldım 3gs update yapınca direk acılır dimi simluck felan sıkıntısı olmaz ?

olmaz. direk update edebilirsin rahatça
 

cmlkrc

Üye
    Konu Sahibi
özhan itunes ini güncelle 4.2 çıkar 2.soruna gelince evet direk açılır
 
tmm dostum bir kaç sorum daha olacak. şimdi 4.2 çıktı ama takıncaı 4.1 i görüyor.
4.1 yükledikden sonra bir daha baglayınce 4.2 yimi görecek nasl olacak neden direk 4.2 görmüyor ?
 
tmm dostum bir kaç sorum daha olacak. şimdi 4.2 çıktı ama takıncaı 4.1 i görüyor.
4.1 yükledikden sonra bir daha baglayınce 4.2 yimi görecek nasl olacak neden direk 4.2 görmüyor ?

hayır. itunesi güncelleyeceksin update ettiğin programı o zaman buyuk ihtimal problem kalmaz.
 
şimdi kurdum dostum 4.2 yi gördü yedek alıyorum birazdan baslıycam. sonucları iletirim sizlere. kurdukdan sonra makinam tr dildemi acılcak.cok soru sordum kusura bakma dostum
 

cmlkrc

Üye
    Konu Sahibi
evet kardes tr