onursarii
Üye
iOS 10 Outlook mail alma sorunu
Merhaba arkadaşlar, ios 10'a geçtikten sonra hotmail'den gelen maillerde sorun olmaya başladı. Mail hotmaile geliyor fakat bildirim gelmiyor hiçbir şekilde. Bazen geliyor bazen gelmiyor. Bu sorunu yaşayan var mı başka? Hesabi sildim tekrar oluşturdum fakat sorun ortadan kalkmadı.
