İnternet İçin Devlet 6 TL vergi alıyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ege_

Üye
    Konu Sahibi
İnternet İçin Devlet 6 TL vergi alıyor.
evet herşeyin pahalı olduğu ülkemizde İnternete 6 TL Vergi!
Ama, arkadaşlar ADSL'ye yeni abone oldum ondan mı ki 6 TL vergi?
 

byilmazZ

Üye
Yeni abone olduysan, daha cok vergi goreceksin. Zamanla alisirsin.
 

berblood

Üye
Unutmayın arkadaslar alınan vergiyi Türk Telekom değil devlet alıyor ))
 

byilmazZ

Üye
Sonucta para cebimizden cikmiyo mu kardesim ?
 

berblood

Üye
Tabikide doğru para cebimizden çıkıyor fakat bunun suçlusu telekom değil. Şu anki iktidardır ))))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...