Mesele yetip yetmemesinden ziyade verdiğinizin karşılığını,vaad edileni alabiliyormuyuz?Ben şahsen her kez gb sıkıntılar yaşıyorum 8 mbs net limitsiz kullanıcısıyım fakat 1-2 mbs leri çok gördüm ve her seferinde ttnet e şikayetlerimi ilettim.mbs kullananlar yada 8mbs den düşük aboneliği olanlar biz napalım sen bu abonelikle yakınıyosan diyeceklerdir belki ama onlar da haklı ben de haklıyım.TTnet yeterli alt yapıya sahip olmadan kelime oyunuyla 8mbs ye kadar ifadesini kullanıp kendine meşru zemin hazırlamış fakat bu kadar da istirmar edilmez ki.Ben şahsen 8 mbs yi rüyamda göreceğimi biliyodum ama böyle bi yüzsüzlüğü tahmin etmemiştim.interneti hızlandırmak için program kurdum ve sonra ttnete bastım fırçayı ben bilgisayarıma vaad ettiğinize yakın hızı sağlamak için program kurmak zorundamıyım die.Velhasıl kelam burası Türkiye.