İnternet Hızı Kimlere Yeterli Geliyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
İnternet Hızı Kimlere Yeterli Geliyor?
Türkiye'nin interneti malum arkadaslar.Ama bazı forumlarda görüyorum ki "daha nasıl hız istiyorsunuz yetmiyor mu?"diyenler var.Bu forumda da böyle düsünen arkadaslar varmı
 


Perfect!

Üye
yetmiyo ama bide şu var daha hızlı olsa oda yavaş gelecek ki yetmeyen gitsin vdsl al 150 tl veren kullanıyo saniyede film önünde
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
iyi diyorsun da zaten insanların o parayı verecek gücü olsa bu internetle neden ugrassınlar ki?:):)
 

Perfect!

Üye
farkındayım ama 1mbit net bukadar oluyo tarifelerin değişmesi lazım dünyanın vergisini veriyoz o ayrı
 
__Midas__

__Midas__

Üye
işyerinde 8 mb limitsiz net var ,filmi indirmeye geciyorum 870 e yakın çekiyor ,ortalama 2o dakikada 700 mb film iniyor,işyeri için yeterli bi hız bence ama evde öyle değil :)
 
arslansem

arslansem

Üye
İndirme hızı kimseye yeterli gelemez ama dolaşma hızı kafi :D
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
Bu hız sadece salyangozlara yeter. İndirme hızı neyse de internette gezinirken bile,bağlantı kopmaları ve uzun sayfa yüklenmeleriyle boğuşmak zorunda kalıyorum. Türkiye'de adı en çok anılan şirket TTNet olsa gerek :)
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
bildiğim Kadarı ile Yakında sınırsız internet Kaldırılıyor adil kullanım Şartları bütün tarifelere uygulanacak hızlar artıcak ama download kotalı olacagı için biraz daha zor günler bizleri Bekliyor Kardeşim bu iş böyledir telekomunu Satarsan arablara böyle sürünürsün biraz da Müstahak bize şikayet etmiyorum artık Haklı adamlar Yolun abi bizi yolabildiğiniz kadar
 
'Davut

'Davut

Üye
O kadar yetiyor ki Bir 50 mb lık Albümü Yarım saatde indiryor...Başka şeyleri iyiki indirmiyorum...:ehe
 
Mert

Mert

Üye
bildiğim Kadarı ile Yakında sınırsız internet Kaldırılıyor adil kullanım Şartları bütün tarifelere uygulanacak hızlar artıcak ama download kotalı olacagı için biraz daha zor günler bizleri Bekliyor Kardeşim bu iş böyledir telekomunu Satarsan arablara böyle sürünürsün biraz da Müstahak bize şikayet etmiyorum artık Haklı adamlar Yolun abi bizi yolabildiğiniz kadar
Ya ne güzel önüme geleni indiriyodum :ağlarım:
İsteyen sınırlı istemyen sınırsız kullanır.Kaldırsalarda isyan çıkar bence. Tekrar geri dönerler sınırsıza.
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
kulllandığın amaca göree değişir.her amaca yeterli değil.
 
X_MaN_YaK

X_MaN_YaK

Üye
ttnet varken rosbaya bıle yetmez :D
 
ebuş...

ebuş...

Üye
yeteri kadar yetiyo :D bi problem yok hızıyla :D
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
pek indirme işin yok galiba:)
 
ebuş...

ebuş...

Üye
yok indrme işlerini babama yaptırıyorum işyerinde indiriyo getiriyo :D :ehe
 
bratislav

bratislav

Üye
Mesele yetip yetmemesinden ziyade verdiğinizin karşılığını,vaad edileni alabiliyormuyuz?Ben şahsen her kez gb sıkıntılar yaşıyorum 8 mbs net limitsiz kullanıcısıyım fakat 1-2 mbs leri çok gördüm ve her seferinde ttnet e şikayetlerimi ilettim.mbs kullananlar yada 8mbs den düşük aboneliği olanlar biz napalım sen bu abonelikle yakınıyosan diyeceklerdir belki ama onlar da haklı ben de haklıyım.TTnet yeterli alt yapıya sahip olmadan kelime oyunuyla 8mbs ye kadar ifadesini kullanıp kendine meşru zemin hazırlamış fakat bu kadar da istirmar edilmez ki.Ben şahsen 8 mbs yi rüyamda göreceğimi biliyodum ama böyle bi yüzsüzlüğü tahmin etmemiştim.interneti hızlandırmak için program kurdum ve sonra ttnete bastım fırçayı ben bilgisayarıma vaad ettiğinize yakın hızı sağlamak için program kurmak zorundamıyım die.Velhasıl kelam burası Türkiye.
 
Love Prince

Love Prince

Üye
İnternet'i HızLandırcam Diye Kastıran Telekoma TeşekküRLeRr .... (:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ayda 29 liraya 10megabit fiber internet kullanıyorum ... Ping oranı çok düşük, sitelerin trafikleri fazla ise tabiki takılma yapıyor ama onun dışında problem yok ...
 

● aLuvi ●

Üye
Hayır ! Hayır ! Hayır ! böyle devam edemez SüperOnline'a geçicez 100 Mbit geldi Adana'ya hele bi bağlatalım sabahtan akşama kadar kesinlikle bilgisayardayım :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Evet Burak, bana sormuştun önceden nasıl oluyor diye superonline işte, müthiş bir şey yaa :)
20 megabit 8gb kota aylık 49 tl, uçuyor mübarek :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt