Internet Güvenlik Şifresi Sorunu

  • 4 Ekim 2013
  • 289 Okunma
  • 2 Cevap

  1. ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HERKESE SELAMÜNALEYKÜM; ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ Bİ SORUNUMUZ VAR BEN ÖZEL Bİ YURTTA KALIYORUM VE ÜCRETSİS İNTERNET KULLANIYORUZ YURTTAN ÖĞRENCİLERE Bİ HİZMETT BU. BU İNTERNETİN Bİ ŞİFRE SORUNU VAR YANİ BİZ İNTERNET SAYFASINI AÇIYORUZ EKRANA KULLANICI ADI VE ŞİFRE SORAN Bİ SAYFA GELİYO YURT YÖNETİMİ BİZE KULLANICI ADINI VE ŞİFRESİNİ VERDİ AMA SORUN BURDA BAŞLIYO. BAZILARI BU SAYFADA KULLANICI ADINI VE ŞİFRESİNİ YAZIYO KABUL EDİYO İNTERNETE GİRİYOLAR AMA BEN DE DAHİL OLMAK ÜZER BAZILARIMIZ BU SAYFADA ŞİFRELERİMİZİ YAZIYORUZ ANCAK GİRMİYO BU SAYFAYA TEKRAR GERİ GELİYO BURADA ŞİFRENİZ VEYA KULLANICI ADINIZ YANLIŞTIR DA DEMİYO BİZ DOĞRU GİRİYOZ AMA TEKRAR BU SAYFAYA GERİ GELİYO OLMADI GİREMEDİK YURFUN BİLGİ İŞLEMİDEKİLERDE BU SORUNU ANLAMADI BUNUN Bİ ÇÖZÜMÜ VARMI ACABA
     


    Yazan: beyaz_dis123
  2. Kendi şifreni başka bi pc'de dene, gene aynı sorun olursa sistem/site hatalı olmaz ise senin pc sorunludur. Ve forumda tümden büyük harfler ile yazı yazmak yasak.
     
  3. Kardeş teşekkürederim ama sorunu çözdüm sorun sistemden ve ya siteden değil sorun popo-up sorunu bu herbilgisayarda olan güvenli önlemi gibi bişey sitelere girişi engelleyen bir güvenlik sistemi adres çubuğunun sağ tarafında uyarı veriyor orda engellenenlere izin ver diyorum iş halloluyor :)
    (büyük harfle yazmanın yasak olduğunu bilmiyordum)
     
    GDDR5 bunu beğendi.
Yüklüyor...
26/09/2018 - 04:34