Insignia Star by Ru1eZ - Symbian^3

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Insignia Star by Ru1eZ - Symbian^3


 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ens_clk ve @@DiAbLo@@


yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
teşekkürler güzel tema. Ama bu belle teması değilki. Başlığı düzelt istersen symbian^3 diye.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
:tşk:
 

oldcity26

Üye
teşekkürler indirdim çok güzel bi tema fakat mesajlarda bi sıkıntı var yazı rengi beyaz fonda beyaz olunca ne yazdığımı görmüyorum yazı rengini değiştirme imkanı varmı ki
 

ens_clk

Teşekkürler :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt