İnsanların girdiği saçma durumlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
İnsanların girdiği saçma durumlar











 
  • Beğen
Tepkiler: Godfather


arslansem

arslansem

Üye
İğrenç yaa:nono:nasıl bi mantıktır bu?
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
    Konu Sahibi
sondaki resimdekinin tipine bk
 
byomer66

byomer66

Üye
insan olamazlar bunlar
 
turkordu

turkordu

Üye
Çok saçma ve gereksiz bir anlayış
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Nedir bunlar insan mı? İnsan olduklarını zanneden yaratıklar mı?
 
..:|By_NeFReTª58|:..

..:|By_NeFReTª58|:..

Üye
bunlar yabancı lütfen böyle yerlerde paylaşmayın bizim türkler bu aralar cok özenti oldu...yeni herşeye acık olduk artık cok yazık
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
tek kelime ile irençler
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Hiç kendilerine acımıyorlar mı?
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Herkesin tepkisi farklı olacaktır ama ben hiç sevmiyorum.
 
Pure Life

Pure Life

Üye
İçim kalkdı
 
-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
tek kelime ile mantık dışı
 
Feel It

Feel It

Üye
İnsanlar iyice azdı kanları kaynadı bunlar ne böyle hadi emoları anlarızda bu kadarıda çok fazla :@
 
ozgurcan_21_67

ozgurcan_21_67

Üye
ıgrencler tek kelımeyle...muronun dedıgı gıbı ınsanlıktan nasıbını almamıs h....n.lar toplulugu!!!
 
Bora

Bora

Üye
Bir tane piersing taktırınca 2-3 gidiyor bağımlılık yapıyor. Sonundada bole oluyor.
 
Godfather

Godfather

Üye
BUU ne yaa iğrençler
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
tipe bak çay demle,made in china...
 
Amedly Fatih

Amedly Fatih

Kapalı Hesap
ınsan oglundan hersey beklenır
 
rafi1994

rafi1994

Üye
İğrençç tam anlamıyla iğrenç
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çok kötü görùnüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt