İnsanları yağları için öldürdüler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
İnsanları yağları için öldürdüler
Polis, Güney Amerika ülkesi Peru'da 60 kişiyi vücutlarındaki yağ için öldürüp, daha sonra bu yağları, Avrupa'daki kozmetik şirketlerine satan bir çeteyi çökertti.

Çete, özellikle kilolu insanları öldürüyor daha sonra bir depoda bu insanların yağlarını vücutlarından ayırıyordu.

Daha sonra bu yağların bir galonunu (3.8 litre) iki İtalyan aracılığıyla avrupalı kozmetik şirketlerine 15 bin dolara satıyordu.

Uzmanlar ise, insan yağı konusunda büyük bir piyasa olduğu varsayımına şüpheyle yaklaşıyor.

Peru polisi basına yaptığı açıklamada, çetenin kurbanlarını daha çok çiftçilerden, evsizlerden ve işsizlerden seçtiğini belirledi. Bu insanları şehirde iş bulma vaadiyle kandırıyor daha sonra da öldürüyorlardı. Çete, ülkenin uzak bölgelerinden Huanauco'dan başkent Lima'ya gönderilen bir konteyner içinde insan yağları bulunması ile ortaya çıkarıldı. İnsan yağları, dünyaca ünlü kozmetik firmaları tarafından sabun, temizleme kremi ve bir çok krem yapımında kullanılıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

haydaravısyon
Cevap
50
Görüntüleme
12K
PALA.
abandonware
Cevap
30
Görüntüleme
4K
abandonware
fireman87
Cevap
15
Görüntüleme
11K
fireman87
Cevap
2
Görüntüleme
1K


Üst Alt