insanları anlamıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
insanları anlamıyorum
adam 5 vakit namazını kılmaya eriniyor ama teravihe koşa koşa gidiyor
 
Tepkiler: Haluk.

-efşan

Üye
Metin senin bu konuların öldürecek beni.
 
Tepkiler: doctorrr ve Haluk.

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi

facepalm deniyodu di mi bu harekete
 

Haluk.

Üye
Abi doğru söze ne hacet
 

s.ileli

Üye
En azindan onu kiliyor bi yerden başlamak lazım arkadaşlar yadirgamayin onuda kilmayanlar hayatında cumaya gitmeyemler var.
 
Tepkiler: -efşan

Invoke

Üye
Çok basit, ramazan ayı, ortam güzel, gidiyor; yıl boyunca günde 5 kere kılmaya üşeniyor.
 

doctorrr

Üye
Afedersiniz de sizene milletin namazından, niyazından. Kimsenin ibadetini nasıl yaptığı sizi zerre kadar ilgilendirmez böyle havadan havadan konuşmuyorsunuz ayar oluyorum ya
 
Tepkiler: s.ileli

Haluk.

Üye
Afedersiniz de sizene milletin namazından, niyazından. Kimsenin ibadetini nasıl yaptığı sizi zerre kadar ilgilendirmez böyle havadan havadan konuşmuyorsunuz ayar oluyorum ya

Peki, afedersin size ne bizim ne konuştuğumuzdan?
 

zombaka

Üye
Sanane ister günde 5 vakit namaz kılar isterse alem yapar bunları takmamak lazım herkezin günahı sevabı kendine
 
Tepkiler: s.ileli

Nextman

Emekli Yönetici
Neden herseferinde uyarılmak zorunda bırakıyorsunuz kendinizi anlamış değilim.Şu mubarek ayda bari bu tip konuları açmayalım lütfen.Bakın arkadaşlar dini konular Yaradan ile insan arasında bir köprü görevi görür.Ve siz böyle hassas bir konuda sağa sola o böyle şu neden böyle derseniz yanlışlar içinde kendinizi bulursunuz.Kısa bir örnek araç kullanarak korkuluğu olmayan bir köprüden geçtiğinizi düşünün ve korkulukları yok sağa sola bakarak ne kadar gidebilirsiniz.Saygılarımla
 
Tepkiler: Invoke ve s.ileli
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...