İNGİLİZCE ACİL ÖNEMLİ YARDIM!

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
İNGİLİZCE ACİL ÖNEMLİ YARDIM!
Merhaba çok önemli bir yabancı konsolosluğa bir belge göndermem lazım. Bir türlü şunu çeviremedim yardımcı olur musunuz?

Çevirmek istediğim metin:
"merhaba, isminiz nedir?"

Acil yardım bekliyorum lütfen. Google Translate, Bing Translate, Yandex Translate ve binlerce siteden olmadı. Saatlik 9.000TL maaşla bir adam tuttum o da 32 saat uğraştı ama çeviremedi. Belki bir umut diye buraya yazdım.

Sırf benim işime yaramayacak ingilizcenizi de geliştirirsiniz.
 

0MG90

Üye
10bin lira at Paypal hesabıma anında çeviririm.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
hahahaha komik değildi
 
Tepkiler: ogzhnoTr

Invoke

Üye
yazdım, sildiler la işte. tekrar mı yazayım
 

vips

Üye
1 dakikam bunları okuyarak boşa gitti...
 

vips

Üye
Ben konuya kategori içinden geçmedim ki...
Ne okuduğumu anlayıncaya kadar 1 dk geçmiş
Kategoriyi görünce de koşarak uzaklaştım
 

-Emre

Üye
Hay, vat is yor neym? (hesap numaramı pmden atıyorum) bu a galaxy wyi bırakmışn diye duydum dogru mu?
 

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
Hay, vat is yor neym? (hesap numaramı pmden atıyorum) bu a galaxy wyi bırakmışn diye duydum dogru mu?

Evet yaklaşık 2-3 ay oldu. 200TL'ye bir telefoncuya sattım. Belki 300'ü internette zorlardı ama uğraşamadım. Sonuçta o fiyata 2. el discovery de bulur adam.

Kurtulmuş gibi oldu bir süre sonra naptım ben falan dedim ama daha satmamıştım bir akşam inceledim azcık sonra yok iyi etmişim dedim
 

-Emre

Üye
En iyisini yaptin bosver hos cihaz ama cok eskidi ben de gecen gittim 250tl verdi satmadim
 

HeroMR

Üye
    Konu Sahibi
En iyisini yaptin bosver hos cihaz ama cok eskidi ben de gecen gittim 250tl verdi satmadim

Benimki sıfır gibiydi garantisi devam ediyordu, teknosadan almıştım, kapsız ve jelatinsiz hiç kullanılmamıştı çizik yoktu adam 200TL'den fazla vermem dedi baya pazarlık ettim kabul etmedi birkaç yere daha sordum onlar da aynısını söyleyince sattım.