İnci Sözlük Satıldı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
İnci Sözlük Satıldı!
Hem seveni hem de sevmeyeni çok olan İnci Sözlük'ün kurucusu Serkan İnci yaptığı açıklama ile siteye gönül verenleri büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.

Sözlük siteleri arasında farklı bir yeri olan ve muhalif duruşu, kendine has bir dili ve hatta İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ni destekleyen Boz Baykuşlar adlı bir taraftar grubu dahi olan İnci Sözlük'te bugün şok bir gelişme yaşandı.

Sitenin kurucusu Serkan İnci, yaptığı bir açıklama ile artan masraflar ve hakkında açılan davalar sebebiyle sitenin hisselerinin %35'ini bir bilişim firmasına satarak yönetimden çekildiğini belirtti.

İşte açıklamanın tam metni;

Beyler bayanlar, yazdıklarımı okumadan önce şu şarkıyı dinlemeye başlarsanız duygularıma daha yakından ortak olacağınıza eminim.

Bildiğiniz üzere sözlük üzerinde çok kuvvetli ve belirgin yerlerden baskılar almaktaydık. Bu baskılar öyle bir hal aldı ki, üzerime açılmış dava sayısı 10'un üzerine çıktı.

Amatör ve aktivist ruhla bunlara karşı koymaya çalışırken bir de ekonomik sebeplerden dolayı server sıkıntıları çektik. Keza sizler de bu olaylardan dolayı isyan edip şikayetlerinizi sürekli dile getirdiniz.

Ama bizlerin adı hıdırdı elimizden gelen buydu. Lafı fazla uzatmak istemiyorum çünkü özet geç bizim en bilindik mottolarımızdan; kaderimiz fizy gibi oldu ve hisselerimizin yüzde 35'ini tanınmış bir bilişim firmasına satmış bulunmaktayız.

Ben sizin de memnuniyetsizliklerinizi göz önüne alarak yönetimden çekilme kararı aldım. Artık daha profesyonel ve işi bilen insanların yönettiği bir sözlük olarak eğlencenize devam edebilirsiniz.

Sevgilerle...


Bu haberin ardından hem İnci Sözlük içinde hem de diğer sosyal medya sitelerinde hararetli tartışmalar başlamış durumda.
 
Tepkiler: Burak ve vapur dumanı
Muhtemelen çizgiside değişir ve eski tadı kalmaz.Teşekkürler paylaşım için..
 
    Konu Sahibi
Sanmıyorum, kalıplaşma oldu bi kere yeni alan kişi o kadar üyeyi kaybetmeyi göze alamaz.
Diğer yöneticiler duruyomuş zaten birinci felan , bakalım neler olacak
 
Tepkiler: vapur dumanı
Sanmıyorum, kalıplaşma oldu bi kere yeni alan kişi o kadar üyeyi kaybetmeyi göze alamaz.
Diğer yöneticiler duruyomuş zaten birinci felan , bakalım neler olacak
aman muhalif ol amannn.Yahu adamın başı neden derde girip o kadar dava açıldı sanıyosun?O çizgide devam edilse başı dertten kurtulmıycak,belli bir kere..
 
Tepkiler: y n s c n

mstf_l

Üye
asla ayni kalmaz zaten bozduydu artik tamamen gitti n'apsak
 
Tepkiler: vapur dumanı
    Konu Sahibi

aman muhalif ol amannn.Yahu adamın başı neden derde girip o kadar dava açıldı sanıyosun?O çizgide devam edilse başı dertten kurtulmıycak,belli bir kere..

Başı derde girdi diye zaten sattı sözlüğü, alan adamda bunun bilinciyle aldı.. Yani böyle devam edecekse elbet birşeye güveniyordur diye düşünüyorum
 
Tepkiler: vapur dumanı


Başı derde girdi diye zaten sattı sözlüğü, alan adamda bunun bilinciyle aldı.. Yani böyle devam edecekse elbet birşeye güveniyordur diye düşünüyorum
sen düşün şekerim adam icraata döktü bile
Bekliycez ve görücez..


----------Eklendi @ 11:48:28 ---------- Yazıldı @ 11:48:13 ----------

 
Tepkiler: y n s c n
Sanmıyorum, kalıplaşma oldu bi kere yeni alan kişi o kadar üyeyi kaybetmeyi göze alamaz.Diğer yöneticiler duruyomuş zaten birinci felan , bakalım neler olacak
birinci duruyor muymuş? Abi nerede yaşıyon sen adam sözlüğü bırakalı çok oldu kendi sözlüğünü bile kurdu
 
Tepkiler: y n s c n
    Konu Sahibi
birinci duruyor muymuş? Abi nerede yaşıyon sen adam sözlüğü bırakalı çok oldu kendi sözlüğünü bile kurdu

Yahu isimlere takılma ben yanlış söyleyebilirim, birinci ikinci ne farkeder üçün beşin lafını yapmayalım
 

Lina_TR

Üye
Nedir bu inci sözlük çok duydum ama ne olduğuu bilmiyorum
 

Archonn

Üye
Sanmıyorum, kalıplaşma oldu bi kere yeni alan kişi o kadar üyeyi kaybetmeyi göze alamaz.Diğer yöneticiler duruyomuş zaten birinci felan , bakalım neler olacak
böyle bir ihtimal yok gibi sözlüğün %35 hissesini alan temourg isimli bilişim firmasından yapılan açıklama şu şekilde:
 

pelın_

zaten sevmiyodum
 

.yaRasa.

Üye
bizimkiler işte böyle yav.. az büyüdü mü hemen satıyorlar..

facebook sahibi mark böyle olsaydı şimdi facebook olmazdı!
gelen tüm teklifleri reddetmiş.. hatta Steve Jobs bu sabrından dolayı ona hayran olduğunu söylemişti..

Memleketin Damarı yakalnmıştı aslında..

bir çok abaza genç o sitede gruplanmıştı..
Böyle abazaları ordan yönlendirlerek topluma kazandırabilirlerdi..
 
Tepkiler: Şehriyar
satılmadı ki sazan avi çıktı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...